Tomorrowslawyer
   

YMP fullsize distr

   
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

На сайті 134 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Стандарти якості надання безоплатної правової допомоги розробляють у столиці

Деталі

17759754 1261425377310530 72271358831885536 nСьогодні у Києві розпочалася дводенна зустріч робочої групи фахівців системи БПД з розроблення проекту стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному та адміністративному процесах (далі – БВПД ЦАС). Захід відбувається впродовж 3-4 квітня 2017 року у столиці за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Отож, фахівці системи БПД спільно розмірковуватимуть над стандартами надання БВПД ЦАС. Не оминуть учасники і питання якості надання громадам й безоплатної первинної правової допомоги та відповідних стандартів таких послуг (далі – БППД). Для зручності та оптимізації відповідної роботи – учасники працюють у трьох тематичних підгрупах.

17796393 1261382653981469 4508297724025442879 n

Так, перша підгрупа у складі начальника управління правового аналізу та експертизи Координаційного центру Ганни Мередової, директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області Наталії Стьопіної та директора Дніпродзержинського місцевого центру з надання БВПД Сергія Лисака, - працює над розробкою проекту змісту загальних стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному та адміністративному процесах. Зокрема, вони працюють над такими питаннями, як: робота над змістом загальних стандартів; обговорення можливості включення до стандартів ЦАС розділу щодо представництва потерпілих у кримінальному провадженні; робота над змістом джерел, на яких ґрунтуються загальні стандарти, та над основними джерелами інформації для перевірки дотримання загальних стандартів.

Із розробкою проекту змісту окремих стандартів та додатків до стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному та адміністративному процесах мають справу учасники другої підгрупи – перший заступник директора Координаційного центру Мирослав Лаврінок, заступниця директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області Наталія Радушинська та директор Сарненського місцевого центру з надання БВПД Микола Павлюк. Учасники цієї підгрупи міркують над питаннями щодо змісту окремих стандартів та їх поділ за стадіями; змісту джерел, на яких ґрунтуються окремі стандарти; основних джерел інформації для перевірки дотримання загальних стандартів; проекту протоколу узгодження правових позицій; формування орієнтовного переліку матеріалів адвокатського досьє; роботи над іншими додатками, що необхідні для ефективної роботи адвоката під час надання БВПД ЦАС.

Питанням стандартів якості надання безоплатної первинної правової допомоги займаються учасники третьої підгрупи - директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області Марина Єлисєєва, в.о. директора Четвертого київського місцевого центру з надання БВПД Сергій Бреус, а також головний спеціаліст відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядування управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру Галина Поплавська. Серед питань, якими опікуються учасники у цьому зв’язку – перелік дій, які має здійснити працівник центру/бюро правової допомоги для якісного надання БППД, і розроблення власне проекту стандартів якості надання БППД.

У роботі над стандартами сьогодні також беруть участь директор Координаційного центру Андрій Вишневський, начальниця управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру Вікторія Мітько. Серед учасників зустрічі – менеджерка проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть.

17792979 1126277107476091 183866421 n

За результатами двох днів роботи очікуються фіналізовані проекти згаданих стандартів.

Бажаємо колегам натхнення та продуктивної роботи!

17758093 1126277124142756 385103069 n


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook       YouTube YouTube        Google Google+       тTwitter

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.