Tomorrowslawyer
   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Квітень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
   

На сайті 110 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Понад 178, 5 тис. вхідних дзвінків прийняли оператори єдиного контакт-центру системи БПД за півтора року роботи

Деталі

kontaktcenterЗа півтора року роботи єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги в Україні його оператори прийняли дзвінки від 178 516 додзвонювачів.

Наразі цілодобову роботу єдиного контакт-центру забезпечують 14 операторів. Зателефонувавши до нього за номером гарячої лінії 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:  

  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
  • отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • забезпечення зв'язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Третина додзвонювачів (37%), що телефонували на всеукраїнську лінію 0-800-213-103, цікавились контактною інформацією стосовно того, де отримати безоплатну правову допомогу – зокрема, адресами та графіками роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Близько 17% усіх дзвінків за півтора року роботи контакт-центру, становили повідомлення про випадки затримання осіб, винесення постанов/ухвал про залучення захисника або проведення окремої процесуальної дії за призначенням у кримінальних провадженнях. Такі повідомлення переадресовуються операторами контакт-центру до відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з метою своєчасної організації останніми відповідної послуги.

Трохи більше 16% додзвонювачів цікавилися питаннями отримання соціальних послуг у відповідних органах та відомствах, питаннями захисту своїх прав у них. Ці питання здебільшого стосуються соціального захисту населення, зокрема, оформлення житлових субсидій у зв’язку із оплатою комунальних послуг; отримання пільг учасникам АТО, питань, що стосуються мобілізації та проходження строкової служби військовозобов’язаними особами, а також – надання медичної допомоги та порядку відшкодування витрат на надання медичної допомоги військовослужбовцям; соціальних гарантій для ВПО; питань пенсійного забезпечення та у сфері земельних відносин; захисту прав споживачів та інших порушених прав громадян. У таких випадках у межах компетенції та доступу до інформації фахівці контакт-центру надають роз’яснення з приводу того, до яких державних органів чи організацій слід звертатись громадянам у вирішенні їх поточних запитань; зокрема, й до найближчих бюро правової допомоги для отримання відповідних юридичних консультацій.

З цією метою оператори контакт-центру щотижнево оновлюють та проводять моніторинг інформаційної бази, що була утворена з метою систематизації відомостей та контактної інформації про різні державні організації, установи, правозахисні організації, до яких можливо безпосередньо скеровувати додзвонювачів у їхніх питаннях; налагоджують відповідні контакти.

Трохи більше 14% дзвінків, що надійшли до єдиного контакт-центру – від адвокатів та слідчих, їх переадресації до центрів, а також – дзвінки від засуджених громадян.
3,6% додзвонювачів потребували роз’яснень з питань отримання безоплатної правової допомоги – порядку, підстав та категорій осіб, які мають право на таку допомогу тощо.

Близько 4% надійшли від додзвонювачів, які залишали скарги та подяки щодо роботи системи безоплатної правової допомоги та правоохоронних органів, а також задавали питання не у межах компетенції системи БПД. Близько 8% дзвінків становлять розірвані та незавершені звернення, які перервалися з причин з технічних причин.

KC 1

Нагадаємо, що контактний центр системи безоплатної правової допомоги почав працювати 3 жовтня 2015 року у Чернівцях, та був створений задля спрощення доступу громадян до безоплатної правової допомоги та оптимізації процедур, пов’язаних з її наданням.

Облаштування контактного центру технологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook                YouTube YouTube                 Google Google+            тTwitter

   
   

Інформаційний дайджест

   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.