Tomorrowslawyer
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Серпень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
   

На сайті 155 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Незабаром у Сумах розпочне роботу ще один контакт-центр системи БПД

Деталі

Як очікується, це станеться уже в травні. Натомість сьогодні, 19 квітня, контакт-центр, який є відділом Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області, розпочав свою роботу у тестовому режимі. Тренінг для працівників новоствореного відділу провела начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук.

Метою утворення контактного центру є надання правової інформації, правових консультацій та роз’яснень будь-якій людині, яка звернеться по допомогу на «гарячу» телефонну лінію системи безоплатної правової допомоги в Україні 0-800-213-103. Наразі у тестовому режимі роботу контакт-центру забезпечують 7 працівників, які надають додзвонювачам правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі, довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid». Усі оператори цього контактного-центру мають юридичну освіту.

SuR 2017 04 19 1

Так, сьогодні за тестову годину роботи контактного центру до нього надійшло три телефонні дзвінки від громадян, зокрема, з питань поділу майна подружжя після розірвання шлюбу, скоєння адміністративного правопорушення військовослужбовцем та щодо зміни умов та розміру нарахування заробітної плати. Телефонні звернення надходили з Івано-Франківської, Вінницької та Київської областей; консультування кожного додзвонювача тривало в середньому 10 хвилин.

SuR 2017 04 19 3

«Зателефонували з Івано-Франківської області. Чоловік цікавився темою поділу майна подружжя після розірвання шлюбу. Ми йому роз’яснили порядок звернення до суду, які потрібні документи», - каже Олексій Рибалка, начальник контактного центру у Сумах.

«Кожна людина отримала фахову правову консультацію з порушеного питання та пораду щодо її подальших дій», - зазначила Олена Сінчук.

SuR 2017 04 19 4

Нагадаємо, із жовтня 2015 році перший єдиний контактний центр системи БПД працює у Чернівцях. Його цілодобову роботу забезпечують 14 операторів. За півтора року роботи цього центру його оператори прийняли дзвінки від 178 516 додзвонювачів.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube            Google Google+       тTwitter

   
   

logodagest

   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   

AAU autumn2017 230х140

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.