Tomorrowslawyer
   

YMP fullsize distr

   
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

На сайті 112 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Незабаром у Сумах розпочне роботу ще один контакт-центр системи БПД

Деталі

Як очікується, це станеться уже в травні. Натомість сьогодні, 19 квітня, контакт-центр, який є відділом Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області, розпочав свою роботу у тестовому режимі. Тренінг для працівників новоствореного відділу провела начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук.

Метою утворення контактного центру є надання правової інформації, правових консультацій та роз’яснень будь-якій людині, яка звернеться по допомогу на «гарячу» телефонну лінію системи безоплатної правової допомоги в Україні 0-800-213-103. Наразі у тестовому режимі роботу контакт-центру забезпечують 7 працівників, які надають додзвонювачам правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі, довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid». Усі оператори цього контактного-центру мають юридичну освіту.

SuR 2017 04 19 1

Так, сьогодні за тестову годину роботи контактного центру до нього надійшло три телефонні дзвінки від громадян, зокрема, з питань поділу майна подружжя після розірвання шлюбу, скоєння адміністративного правопорушення військовослужбовцем та щодо зміни умов та розміру нарахування заробітної плати. Телефонні звернення надходили з Івано-Франківської, Вінницької та Київської областей; консультування кожного додзвонювача тривало в середньому 10 хвилин.

SuR 2017 04 19 3

«Зателефонували з Івано-Франківської області. Чоловік цікавився темою поділу майна подружжя після розірвання шлюбу. Ми йому роз’яснили порядок звернення до суду, які потрібні документи», - каже Олексій Рибалка, начальник контактного центру у Сумах.

«Кожна людина отримала фахову правову консультацію з порушеного питання та пораду щодо її подальших дій», - зазначила Олена Сінчук.

SuR 2017 04 19 4

Нагадаємо, із жовтня 2015 році перший єдиний контактний центр системи БПД працює у Чернівцях. Його цілодобову роботу забезпечують 14 операторів. За півтора року роботи цього центру його оператори прийняли дзвінки від 178 516 додзвонювачів.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube            Google Google+       тTwitter

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.