Tomorrowslawyer
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Серпень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
   

На сайті 73 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Визначені пріоритети та першочергові кроки на перший рік роботи міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ

Деталі

20155959 1928209120775213 9172800544955508708 n

20-21 липня відбулася робоча зустріч фахівців системи безоплатної правової допомоги та партнерів з планування діяльності міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ (МРКП). Під час зустрічі обговорено результати місій, проведених представниками МРКП у регіонах з вивчення потреб та ресурсів, та визначено першочергові кроки діяльності МРКП за пріоритетними напрямами з урахуванням наявних можливостей та ризиків. Захід відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Міжрегіональні ресурсно-комунікаційні платформи розпочнуть діяльність до кінця поточного року у п’яти найбільших містах України - Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові.

Нагадаємо, основними напрямами діяльності міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ під час стратегічної сесії у березні цього року були визначені розвиток партнерств на мережування на міжрегіональному рівні, вивчення правових потреб громад, збір кращих практик у сфері права та правосуддя та їх поширення до різних цільових груп, вивчення потреб професійних спільнот системи БПД та зацікавлених сторін у навчанні та розвитку, проведення правопросвітницьких заходів та комунікаційних заходів для громадськості на базі платформ.

Під час регіональних місій вивчалися питання ефективності організації надання безоплатної правової допомоги з урахуванням особливостей регіонів, рівень взаємодії з органами місцевого самоврядування та місцевою владою, депутатами місцевих рад, територіальними громадами та громадськими організаціями, іншими зацікавленими сторонами, проблемні питання та методи їх вирішення, інноваційні практики, які можуть бути поширені на місцевому та національному рівнях, потреби у професійному навчанні та розвитку персоналу тощо. Регіональні місії пройшли за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти, що фінансується Міністерством міжнародних справ Канади.

1 PL

Перший день заходу був присвячений обговоренню результатів регіональних місій, які протягом трьох останніх місяців охопили майже всі регіональні і місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги та понад сотню бюро правової допомоги. На сьогодні місії майже завершені, проведено анкетування та інтерв’ю понад 900 працівників системи безоплатної правової допомоги, насамперед керівництва, фахівців відділів правової інформації та консультацій, відділів взаємодії із суб'єктами первинної правової допомоги, менеджерів з якості та інших ключових професійних груп.

2 PL

В обговоренні результатів місій та стратегічних пріоритетах у роботі МРКП взяли участь працівники управління розвитку людських та інформаційних ресурсів у сфері надання правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги (начальниця – Аліна Гладка та її заступник Віталій Лямічев), яке координує діяльність МРКП, працівники платформ (Київська МРКП – керівник Сергій Кучерук, Львівська МРКП – керівниця Барбара Калюжна та начальники відділів Іван Пахота та Володимир Гошовський, Одеська МРКП – керівниця Ірина Бондаренко та начальниці відділів Анастасія Арцимович та Наталя Мітрофанова, Харківська МРКП – керівник Ростислав Росоловський, Дніпровська МРКП – керівниця Яніна Тарасова та начальник відділу Олексій Тертишний), керівники та фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги (в.о. директора Олексій Бонюк та його заступник Олександр Баранов, начальниця управління стратегічного планування та фінансів Світлана Здрилюк, заступники начальника управління стратегічного планування та фінансів Наталія Костриба та Віталій Охріменко, заступниця начальника управління координації системи надання безоплатної правової допомоги Олена Ялова та заступниця начальника одного з відділів цього управління Марина Лугиня, начальниця відділу публікацій Управління комунікацій Фаїна Козирєва), а також представники проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» (менеджерка проекту в Україні – Оксана Кікоть та керівниця групи експертів – Іванна  Ібрагімова).

3 PL

Керівниця українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть зазначила: «Ця зустріч важлива не лише з огляду на виявлені потреби у навчанні та розвитку персоналу системи безоплатної правової допомоги, а й для висновків щодо шляхів удосконалення самої системи надання правової допомоги громадянам». Вона наголосила, що МРКТ мають стати мережею, яка презентує досвід багатьох місцевих центрів на всеукраїнському рівні та допоможе налагодити взаємовигідне партнерство з ключовими заінтересованими сторонами.

Таку думку поділяють керівники МРКП, вважаючи завданням платформ стати інформаційно-комунікаційним ресурсом для обговорення правових проблем регіонів, майданчиком для спілкування та мережування між людьми, об’єднаними спільними ідеями у сфері права та правосуддя, ресурсом, який можна використовувати і на який можна спиратися. До обговорень питань захисту прав людини планується залучати як фахівців системи БПД та адвокатів, так і представників місцевої влади, правоохоронних органів, суддів, прокурорів, судових виконавців, аби спільно обмінюватися напрацьованою практикою та знаходити можливі способи удосконалення свої роботи, налагодити різні формати обміну досвідом та інформацією. Адвокація кращих практик та розвиток потенціалу системи БПД, інформаційна та медійна «відомість» платформи, формування пулу за інтересами – в кращому розумінні цього слова, – ті завдання, які бачать перед собою представники платформ.

4 PL

Під час місій працівники МРКП ознайомилися з ініціативами місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги у сфері надання БПД та роботи з окремими групами населення, насамперед молоддю, людьми похилого віку, особами з особливими потребами, які не можуть самостійно звернутися за допомогою, учасниками АТО та внутрішньо переміщеними особами тощо. Це правові квести та конкурси, мультфільми для дітей та відеоролики, експрес-консультування та виїзні лекції, налагодження співпраці з адвокатами pro bono, які безкоштовно консультують клієнтів у місцевих центрах, робота зі створення мережі параюристів, підготовка інформаційних друкованих матеріалів та комунікаційні заходи для різних цільових аудиторій щодо права на БПД та реалізації цього права, налагодження постійних партнерств зі ЗМІ тощо. Акцентовано також на реалізованих заходах щодо вивчення правових потреб громад, налагодження співпраці з органами місцевого самоврядування щодо підготовки місцевих програм надання правової допомоги, посиленні роботи з представництва інтересів у судах працівниками місцевих центрів, розвитку медіації як способу досудового врегулювання спорів, налагодженій роботі з перекладачами для осіб, які не володіють державною мовою та ін.

Учасники заходу погодилися, що МРКП має стати епіцентром знань та кращих практик, тож важливим завданням стане систематизація кращих практик як продукту платформи та оптимізація роботи з їх поширення.

«Приємно було бачити активну молодь, насамперед у віддалених бюро правової допомоги, для яких система безоплатної правової роботи – це не «паперова робота», а робота з людьми», – зазначили учасники регіональних місій.

5 PL

Під час другого дня зустрічі обговорено основи фінансового планування діяльності, у тому числі особливості формування Державного бюджету з урахуванням стратегічних напрямів реформ і розвитку держави. Також узгоджено технічні питання облаштування приміщень, придбання офісних меблів, комп’ютерного та програмного забезпечення, обладнання для презентацій та конференцій, визначені орієнтовні строки початку тестової експлуатації МРКП.

6 PL

Нагадаємо, утворення МРКП включено до проекту середньострокового плану пріоритетних дій Уряду на 2017 – 2020 роки. Зокрема, у 2017 році пропонується закріпити відповідний пріоритет: забезпечення проведення постійного моніторингу правових потреб громадян, функціонування та регулярне оновлення загальнодоступної бази електронних консультацій з правових питань та запуск роботи п’яти міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові, які повинні стати основою інфраструктури системи управління правовими знаннями. Цей пріоритет також увійшов до Стратегічного плану діяльності Міністерства юстиції на 2017 бюджетний рік та два бюджетні періоди, що настають за плановим.

7 PL

Підтримку в забезпеченні роботи МРКП надають проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні»,  Міжнародний фонд «Відродження», а також Посольство США в рамках підписаного з Міністерством юстиції Плану спільних дій щодо реалізації проекту міжнародної технічної допомоги для розвитку професійних якостей адвокатів системи безоплатної правової допомоги. 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook        YouTube YouTube        Google Google+    тTwitter

   
   

logodagest

   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   

AAU autumn2017 230х140

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.