Корисні посилання  

   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

На сайті 120 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Понад 320 фахівців центрів БВПД здобули навички «soft skills»

Деталі

10.07.2018   soft skills (5)Цикл каскадних тренінгів, що тривав із 17 травня до 4 липня 2018 року, допоміг розвинути комунікативні навички працівників системи безоплатної правової допомоги у роботі з вразливими групами клієнтів. Загалом відбулося 19 тренінгів, які відвідали понад 320 фахівців центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД) з усіх регіонів України.

Тренінги є унікальним продуктом, розробленим командою експертів та спрямованим на розвиток практичних навичок налагодження ефективної комунікації, емпатичного слухання, інтерв'ювання та консультування.

10.07.2018   soft skills (4)

«Робота над «soft skills» є дуже важливою, оскільки в професійному житті адвокати та юристи в першу чергу приділяють увагу вивченню законодавства та процедур («hard skills»). Але для фахівців системи БПД не менш важливим є відпрацювання навичок побудови першого контакту та подальшої комунікації з людьми, які приходять по правову допомогу. І саме «soft skills» часто мають значний вплив на результати роботи з клієнтами», - наголосив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Формат дводенного тренінгу передбачав активну участь усіх представників центрів у виконанні практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками заходів.

Фахівці системи БПД працювали не лише над інструментами ефективної комунікації, а й навчалися працювати зі стресом та емоціями, дізнавались, як запобігати професійному вигоранню. Йшлося також і про аспекти роботи з вразливими групами клієнтів, зокрема з постраждалими від домашнього та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та особами похилого віку.

10.07.2018   soft skills (2)

Як зазначили учасники тренінгів, цьому, на жаль, не вчать в університетах, але оволодіння навичками soft skills підвищить ефективність їхньої роботи.

10.07.2018   soft skills (3)

Тренінги відбулися за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.

10.07.2018   soft skills (1)


Довідково

Soft skills – гнучкі навички — комплекс неспеціалізованих, важливих для кар’єри навичок, які відповідають за успішну участь у робочому процесі, високу ефективність та є наскрізними, тобто не пов’язані з конкретною галуззю.

«Гнучкі навички», на відміну від професійних у традиційному розумінні (від англ. hard skills) навичок, не залежать від специфіки конкретної роботи, тісно пов’язані з особистісними якостями та установками (відповідальність, дисципліна), а також соціальними навичками (комунікація, емоційний інтелект), роботою в команді та менеджерськими здібностями (управління часом, лідерство, критичне мислення).


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook                YouTube YouTube                 Google Google+            тTwitter

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.