Веб-сайти регіональних центрів

   
   

shesterni

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

Архів новин  

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
   

На сайті 59 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Правові потреби ОТГ порахують до 1 вересня

Деталі

незал провайдДо 1 вересня поточного року провести анкетування об’єднаних територіальних громад (ОТГ) щодо їхніх правових потреб, опрацювати кілька варіантів моделей функціонування Громадських центрів правосуддя, доопрацювати розрахунки на утримання одного бюро правової допомоги – ці та інші рішення були ухвалені сьогодні спільною робочою групою, яка продовжує роботу над створенням мережі незалежних провайдерів (надавачів) безоплатної правової допомоги (БПД). Крім іншого, сторони домовились провести аналіз ризиків у роботі комунальних установ, які вже працюють у містах Вознесенську та Одесі, аби запобігти можливим проблемам у майбутньому.

Як наголосила під час зустрічі заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук, робоча група повинна розглянути кілька моделей функціонування Громадських центрів правосуддя, аби визначити з них найбільш ефективну. Адже існують певні відмінності у роботі таких структур у мегаполісах, ОТГ та в невеликих містечках.

Учасники також розглянули орієнтовний перелік витрат на створення та утримання незалежних провайдерів, обговорили питання їх кадрового забезпечення та необхідність визначення спеціалізації правових потреб, аби провести відповідні тренінги для юристів, які обслуговуватимуть різні громади. Наразі робоча група визначила 3 види установ, які працюватимуть як незалежні провайдери, та сформувала орієнтовний перелік пілотних регіонів. Наступна зустріч робочої групи відбудеться 14-15 серпня ц. р.

Участь у засіданні спільної робочої групи взяли представники: Координаційного центру з надання правової допомоги, Міністерства юстиції України, ГС «Мережа правового розвитку», мережі громадських приймалень УГСПЛ, Міжнародного фонду «Відродження».


Довідково:
Серед пріоритетів Уряду, визначених до 2020 р., є переорієнтація системи БПД з надання допомоги окремим клієнтам на посилення правової спроможності територіальних громад. Для цього, зокрема, передбачається залучити органи місцевого самоврядування, громадські організації, волонтерів для забезпечення надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам, утворити мережу незалежних провайдерів БПД, яка буде гнучко реагувати на потреби громад.
Заходи щодо переорієнтації системи БПД розпочалися на початку 2017 р. і тривають по тепер.
Наступним етапом є налагодження ефективної комунікації та співпраці між Міністерством юстиції України, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, системою БПД, органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та правозахисними організаціями з метою створення та функціонування на рівні територіальних громад незалежного провайдера БПД. Однією з форм такого провайдера є Громадський центр правосуддя.
Основними завданнями Громадського центру правосуддя є:
- розповсюдження інформації у сфері захисту прав, свобод і законних інтересів громадян;
- надання правової інформації, консультацій, роз’яснень з правових питань;
- розгляд звернень осіб про надання БПД;
- складання заяв, скарг та інших документів правового характеру;
- надання допомоги в забезпеченні доступу до безоплатної вторинної правової допомоги та медіації.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook            YouTube YouTube             Google Google+       тTwitter

 

   
adv baner
   
logodagest
   
DNA 219x116
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.