Веб-сайти регіональних центрів

   
   

shesterni

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

На сайті 78 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Адвокати розвинули навички soft skills

Деталі

28.09.2018    softskills (1)На завершальному етапі серія каскадних тренінгів для адвокатів з розвитку навичок soft skills по роботі з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги. Адвокати мали змогу розвинути комунікативні навички, проаналізували етичні і ціннісні аспекти роботи з такими клієнтами.

«Сьогодні без навичок «soft skills» неможливо ефективно надавати правову допомогу, адже насамперед потрібні уміння уважно вислухати, дати відчути кожному клієнту, що він був почутий і зрозумілий, бути тактовним у спілкуванні з тими, хто вже постраждав від несправедливості», – наголосив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Мова йде насамперед про постраждалих від домашнього насильства, дітей, учасників бойових дій на сході, внутрішньо переміщених осіб та літніх людей, тож так важливо налагодити з ними перший контакт, зрозуміти настрій та життєву ситуацію, знати методи виходу з конфліктних ситуацій.

За період липня – вересня проведено 18 тренінгів за участі понад 260 адвокатів, у жовтні заплановано проведення ще чотирьох тренінгів.

Тренінги є унікальним продуктом, розробленим командою експертів та спрямованим на розвиток практичних навичок налагодження ефективної комунікації, емпатичного слухання, інтерв'ювання та консультування.

28.09.2018    softskills (2)

Учасники тренінгу отримали навички:

- комунікації з вразливими категоріями населення;
- як опановувати емоції при вирішенні нестандартних завдань;
- як інтерв'ювати та чути клієнта;
- як боротися зі стресом.

Програмою тренінгів передбачені інтерв’ювання та консультування клієнтів, отримання знань про бар’єри/фільтри сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), про активне слухання та емпатію, а також про етичні, ціннісні аспекти роботи з вразливими групами клієнтів. Адвокати системи БПД працювали не лише над інструментами ефективної комунікації, а й навчалися працювати зі стресом та емоціями, дізнавались, як запобігати професійному вигоранню.

28.09.2018    softskills (3)

28.09.2018    softskills (5)

Формат тренінгу передбачав активну участь усіх адвокатів у виконанні практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками заходів.

28.09.2018    softskills (4)

Тренінги організовані за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади. Тренінг акредитовано експертною радою з питань акредитації та сертифікації при Національна асоціація адвокатів України.


Нагадаємо, аналогічні тренінги пройшли протягом травня  липня для працівників системи безоплатної правової допомоги і допомогли розвинути навички «soft skills» 320 фахівців, які безпосередньо працюють з вразливими категоріями громадян.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook            YouTube YouTube   

   
adv baner
   
logodagest
   
DNA 219x116
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.