Tomorrowslawyer
   

YMP fullsize distr

   
   

logo op ukr

   

logo

   
shesterni
   

site reg

   
Оперативна інформація
   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   
Правовий Простір
   

233x165 31

   

Архів новин  

Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

На сайті 33 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Понад 250 тис. вхідних дзвінків прийняли оператори єдиного контакт-центру системи БПД за два роки роботи

Деталі

kontaktcenter 2rokiЗа два роки роботи єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги в Україні його оператори прийняли дзвінки від 251 033 додзвонювачів.

Зателефонувавши до нього за номером гарячої лінії 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
  • отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • забезпечення зв'язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
  • надання правової інформації, консультацій і роз'яснень з правових питань.

call

За весь період роботи єдиного контактного центру третина телефонних дзвінків (33,5%), на гарячу лінію 0-800-213-103 стосувалася запитів інформації про адреси та графіки роботи бюро правової допомоги, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Близько 16,2% усіх дзвінків за два роки роботи контакт-центру становили повідомлення про випадки затримання осіб, винесення постанов/ухвал про залучення захисника або проведення окремої процесуальної дії за призначенням у кримінальних провадженнях. Такі повідомлення переадресовуються операторами контакт-центру до відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з метою своєчасної організації останніми відповідної послуги.

14,8% додзвонювачів цікавилися питаннями отримання соціальних послуг у відповідних органах та відомствах, питаннями захисту своїх прав у них. Ці питання здебільшого стосуються соціального захисту населення, зокрема, оформлення житлових субсидій у зв’язку із оплатою комунальних послуг; отримання пільг учасникам АТО, надання медичної допомоги та порядку відшкодування витрат на надання медичної допомоги військовослужбовцям; соціальних гарантій для ВПО; питань пенсійного забезпечення та у сфері земельних відносин; захисту прав споживачів та інших порушених прав громадян. У таких випадках у межах компетенції та доступу до інформації фахівці контакт-центру надають роз’яснення з приводу того, до яких державних органів чи організацій слід звертатись громадянам у вирішенні їх поточних запитань; зокрема, й до найближчих бюро правової допомоги для отримання відповідних юридичних консультацій.

З цією метою оператори контакт-центру щотижнево оновлюють та проводять моніторинг інформаційної бази, що була утворена з метою систематизації відомостей та контактної інформації про різні державні організації, установи, правозахисні організації, до яких можливо безпосередньо скеровувати додзвонювачів з їхніх питань; налагоджують відповідні контакти.

13,2% дзвінків, що надійшли до єдиного контакт-центру – від адвокатів та слідчих, їх переадресації до центрів, а також – дзвінки від засуджених громадян.

3,3% додзвонювачів потребували роз’яснень з питань отримання безоплатної правової допомоги – порядку, підстав та категорій осіб, які мають право на таку допомогу тощо.

1% додзвонювачів залишали скарги та подяки щодо роботи системи безоплатної правової допомоги та правоохоронних органів, а також задавали питання не у межах компетенції системи БПД. 7,8% дзвінків становлять розірвані та незавершені звернення, які перервалися з технічних причин.

kontaktcenter 2roki

Контактний центр системи безоплатної правової допомоги почав працювати 3 жовтня 2015 року у Чернівцях, та був створений задля спрощення доступу громадян до безоплатної правової допомоги та оптимізації процедур, пов’язаних з її наданням.

Облаштування контактного центру технологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.

Нагадаємо, що 17 липня у Сумах запрацював у штатному режимі ще один контакт-центр, який є відділом Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області та у тестовому режимі функціонує з квітня поточного року. Основним завданням новоутвореного контакт-центру є надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань усім, хто звертається на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103.

Фахові юристи цього контакт-центру надають правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid».

За період його роботи 12 252 додзвонювачі отримали правову інформацію, консультації та роз'яснення з правових питань.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook            YouTube YouTube             Google Google+       тTwitter

   
logodagest
   
DNA 219x116
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
   
   

career

   
baner pracya
   

Адвокатам  

Advocats

   
© 2012-2016 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.