Веб-сайти регіональних центрів

   
   

shesterni

   

Безоплатна правова допомога. Logobook

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

На сайті 93 гостей та відсутні користувачі

   



 

Яндекс.Метрика
   

Половина молоді хоче отримувати правові консультації за допомогою цифрових технологій

Деталі

18.12.2018   oput (2)Такі дані опитування, що провело Міністерство юстиції України спільно з молодіжним проектом ЮНІСЕФ «U-Report». Були опитані близько 11,9 тис. респондентів з різних регіонів України віком від 14 до 34 років.

«Знати думку дітей та молоді для нас дуже важливо. Ми аналізуємо результати опитування та потім застосовуємо їх на практиці. Для отримання юридичної інформації люди молодшого віку віддають перевагу онлайн-сервісам, мобільним додаткам. Для цього днями ми презентували довідково-інформаційну платформу WikiLegalAid (wiki.legalaid.gov.ua). У базі – понад 1,4 тис. консультацій з правових питань», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

На запитання «Як було би зручно отримувати юридичні консультації?» майже половина опитаних – 49,3%  відповіли, що у онлайн-чаті або за допомогою мобільних додатків. Безпосередньо у центрах з надання безоплатної вторинної допомоги хотіли б отримати роз’яснення з юридичних питань 35,3% респондентів. Практично кожен п’ятий – 20,7% – віддають перевагу спілкуванню телефоном.

18.12.2018   oput (1)

Сьогодні в Україні налічується 552 точки доступу до безоплатної правової допомоги. Вони є у кожному регіоні. Працює єдиний контакт-центр системи БПД. Зателефонувавши за безкоштовним номером 0 800 213 103, українці можуть отримати правову консультацію та дізнатися інформацію щодо захисту їхніх прав.

Разом із тим, як показали результати опитування, 55,7% респондентів не знають про можливість безоплатно отримати юридичну консультацію.

У разі порушення їхніх прав звернуться по допомогу до центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги 16,3 % учасників опитування. Згодні заплатити юристу чи адвокату 25,3 % опитаних, а 28,8 % готові вирішувати проблему самостійно. На допомогу родичів чи знайомих сподіваються 34,4 % респондентів.

18.12.2018   oput (2)

«Правопросвітництво та правова допомога – пріоритети нашої діяльності. Українці мають знати свої права, використовувати їх у повсякденному житті, вміти захищати. Щоб підвищити правову грамотність у суспільстві, потрібно об'єднати можливості, які є у системи безоплатної правової допомоги, Міністерства юстиції та долучити до правопросвітницьких проектів громадськість», – зауважив Олексій Бонюк.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube  

   
adv baner
   
   
logodagest
   
DNA 219x116
   
   

 D0 93 D0 A0 D0 90 D0 A4 D0 86 D0 9A D0 9F D0 A0

   
   
   

Advocats

   
© 2012-2018 Координаційний центр з надання правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.