Умови роботи:
- офіційне працевлаштування згідно КзПП;
- можливість професійного розвитку;
- робота у затишному офісі на правому березі Києва (район м. Лукʼянівська);
- графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год.
Посадові обов’язки:
- ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, доходів та витрат з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку;
- здійснення казначейських операцій, операцій, пов’язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, грошових документів, документів, розрахунків;
- забезпечення належного використання клієнтської частини системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства-Казначейство”;
- перевірка первинних документів за формою та змістом, та на відповідність господарської операції вимогам нормативно-правових документів у сфері бухгалтерського обліку;
- забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документів, на рахунках бухгалтерського обліку;
- участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків;
- підготовка даних для включення їх до фінансової, бюджетної та інших форм звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;
- ведення касових операцій;
- перевірка правильності оформлення авансових звітів з підзвітних осіб та розрахунків з ними;
- виконання інших функцій відповідно до покладених на відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності завдань.
Вимоги до претендентів на посаду:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування;
- досвід роботи за фахом не менше як один рік (досвід роботи у бюджетних установах буде перевагою);
- знання Конституції та Законів України, постанов Верховної Ради України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, інших нормативно-правових актів з питань регулювання господарської діяльності, бюджетних відносин, принципів та методів ведення бухгалтерського обліку, підходів до визначення і вимірювання господарських операцій та подій, пов’язаних з обліком доходів та витрат, порядком складання та подання фінансової та бюджетної звітності;
- вільне володіння українською мовою;
- навички роботи на ПК та офісній техніці, а також основними офісними програмами пакету MS Office (Word, Excel) та Google-онлайн інструментами.
Особисті навички, які очікуються у претендентів на посаду:
- аналітичні здібності;
- здатність працювати в інтенсивному режимі;
- здатність самостійно розв’язувати проблеми у межах компетенції;
- порядність;
- комунікабельність;
- відповідальність;
- цілеспрямованість;
- ініціативність;
- працьовитість.
Процес подачі заявок:
Надішліть своє резюме на адресу: hr@legalaid.gov.ua, зазначивши у темі листа “Бухгалтер”.
За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено до співбесіди.
Щоб більше дізнатися про нас, ви можете відвідати офіційний сайт: https://legalaid.gov.ua
Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.
Контактна особа з питань підбору персоналу: Катерина Середенко, начальник відділу людських ресурсів (kateryna.seredenko@legalaid.gov.ua).