Умови роботи:
- офіційне працевлаштування згідно КзПП;
- можливість професійного розвитку;
- робота у затишному офісі на правому березі Києва (район м. Лукʼянівська);
- графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год;
- посада є строковою – на період увільнення
Посадові обов’язки:
- здійснення організації роботи по розробленню, впровадженню та застосуванню інструментів оцінювання якості надання безоплатної правової допомоги;
- організація моніторингу, контролю та аналізу ефективності діяльності системи забезпечення якості безоплатної правової допомоги, аналіз практики правозастосування з питань якості надання безоплатної правової допомоги;
- здійснення роботи по удосконаленню чинних та впровадженню нових стандартів і процедур з метою забезпечення якості надання безоплатної правової допомоги з урахуванням світової практики;
- участь у розробці та подані на затвердження стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- забезпечення організації та проведення моніторингу якості надання працівниками та адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги;
- збір, узагальнення та аналіз інформації з питань якості надання безоплатної правової допомоги працівників системи;
- забезпечення збору та аналізу інформації за результатами проведеного оцінювання якості надання безоплатної правової допомоги працівників;
- здійснення інших обовʼязків покладених на відділ.
Вимоги до претендентів на посаду:
- вища юридична освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
- досвід роботи за фахом не менш як 2 роки;
- наявність адвокатського посвідчення та активної адвокатської практики;
- знання Конституції та законів України, указів і розпоряджень Президента України і постанов Верховної ради України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, законодавства про безоплатну правову допомогу;
- вільне володіння українською мовою;
- навички роботи на ПК та офісній техніці, а також основними офісними програмами пакету MS Office (Word, Excel) та Google-онлайн інструментами.
Особисті навички, які очікуються у претендентів на посаду:
- вміння швидко навчатись;
- аналітичне мислення;
- комунікабельність;
- увага до деталей, вміння організовувати роботу;
- бажання розвиватись та досягати результатів;
- готовність до інтенсивного режиму роботи;
- вміння працювати у команді;
- цілеспрямованість та порядність.
Процес подачі заявок:
Надішліть своє резюме на адресу: hr@legalaid.gov.ua, зазначивши у темі листа “Начальник відділу експертно-правничого оцінювання”.
За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено до співбесіди.
Щоб більше дізнатися про нас, ви можете відвідати офіційний сайт: https://legalaid.gov.ua
Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.
Контактна особа з питань підбору персоналу: Катерина Середенко, начальник відділу людських ресурсів (kateryna.seredenko@legalaid.gov.ua).