назад

Безоплатна правова допомога – це реальне право на справедливість у нашому житті

150901 01

          Нещодавно до Сумського місцевого центру  завітала жінка за безоплатною вторинною правовою допомогою, яка розповіла про свою історію із життя.

Як не прикро, але іноді чорні смуги виникають у житті людини. У той час просто опускаються руки, не знаходиш виходу із кола проблем. І тоді постає необхідність у тому, щоб хтось просто уважно тебе вислухав, допоміг порадою, підтримав, у кінці кінців, надав кваліфіковану допомогу.

Відвідувачка розповіла: «Я стала безпорадною в житті, коли втратила роботу і чоловіка, який покинув нас з дитиною, залишивши без коштів на існування. Чоловік відмовився добровільно сплачувати аліменти на утримання дитини. За відсутністю коштів я не змогла отримати платну юридичну консультацію щодо стягнення аліментів. У наш час дуже важко знайти фахівця, який безкоштовно надав би професійну консультацію.

Але все ж таки я переконалася в тому, що справедливість у нашому житті – це реальність, а саме життя повне несподіваних зустрічей з цікавими порядними людьми, спеціалістами своєї справи.

На моє щастя, з Інтернет-ресурсів я дізналася про соціальний проект уряду– систему безоплатної правової допомоги для незахищених категорій громадян, і, що конкретно в нашому місті розпочав роботу Сумський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Я завітала за вказаною адресою і, в цьому центрі, як малозабезпечена людина, отримала консультацію щодо стягнення аліментів з чоловіка на утримання дитини. І нікому за це не платила. Хочу відзначити не тільки високу кваліфікацію співробітників, як юристів, а й уважність, почуття відповідальності за долю людей.

За таку роботу, підтримку, допомогу я вдячна директору – Валентині Вікторівні Трошечко і всьому колективу Сумського місцевого центру. Особливо вдячна за індивідуальний підхід при підготовці документів, роз’яснення усіх незрозумілих питань нашого законодавства. Хочу побажати всьому колективу Сумського місцевого центру успіхів, вдячних клієнтів, стабільної і результативної        роботи!»

Що нового приніс останній тиждень літа в роботу місцевих центрів? Відрадним є той факт, що на 18 осіб, у порівнянні з попереднім тижнем, збільшилася кількість відвідувачів. Усього за період з 25-31.08.2015 було 82 клієнти.

            Одним із найпоширеніших джерел інформації про діяльність місцевих центрів – є рекомендації інших осіб. За їх порадами звернулося 35 громадян. За результатами відео сюжетів на телебаченні дізналися 23 мешканця Сумщини; за інформацією з газет – 14. Решта громадян було інформовано через Інтернет-ресурси – 3, радіо – 1, органи державної влади – 5 та недержавні організації – 1.

Усього прийнято 86 звернень. Серед категорій питань: спадкові – 18, соціальні – 15, інші цивільні – 14, сімейні – 11, житлові – 10, трудові та інші – 4, договірні та виконання судових рішень – 3, земельні – 2, адміністративні та неправові – 1.