Нещодавно до Сумського місцевого центру завітала жінка за безоплатною вторинною правовою допомогою, яка розповіла про свою історію із життя.
Як не прикро, але іноді чорні смуги виникають у житті людини. У той час просто опускаються руки, не знаходиш виходу із кола проблем. І тоді постає необхідність у тому, щоб хтось просто уважно тебе вислухав, допоміг порадою, підтримав, у кінці кінців, надав кваліфіковану допомогу.
Відвідувачка розповіла: «Я стала безпорадною в житті, коли втратила роботу і чоловіка, який покинув нас з дитиною, залишивши без коштів на існування. Чоловік відмовився добровільно сплачувати аліменти на утримання дитини. За відсутністю коштів я не змогла отримати платну юридичну консультацію щодо стягнення аліментів. У наш час дуже важко знайти фахівця, який безкоштовно надав би професійну консультацію.
Але все ж таки я переконалася в тому, що справедливість у нашому житті – це реальність, а саме життя повне несподіваних зустрічей з цікавими порядними людьми, спеціалістами своєї справи.
На моє щастя, з Інтернет-ресурсів я дізналася про соціальний проект уряду– систему безоплатної правової допомоги для незахищених категорій громадян, і, що конкретно в нашому місті розпочав роботу Сумський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Я завітала за вказаною адресою і, в цьому центрі, як малозабезпечена людина, отримала консультацію щодо стягнення аліментів з чоловіка на утримання дитини. І нікому за це не платила. Хочу відзначити не тільки високу кваліфікацію співробітників, як юристів, а й уважність, почуття відповідальності за долю людей.
За таку роботу, підтримку, допомогу я вдячна директору – Валентині Вікторівні Трошечко і всьому колективу Сумського місцевого центру. Особливо вдячна за індивідуальний підхід при підготовці документів, роз’яснення усіх незрозумілих питань нашого законодавства. Хочу побажати всьому колективу Сумського місцевого центру успіхів, вдячних клієнтів, стабільної і результативної роботи!»
Що нового приніс останній тиждень літа в роботу місцевих центрів? Відрадним є той факт, що на 18 осіб, у порівнянні з попереднім тижнем, збільшилася кількість відвідувачів. Усього за період з 25-31.08.2015 було 82 клієнти.
Одним із найпоширеніших джерел інформації про діяльність місцевих центрів – є рекомендації інших осіб. За їх порадами звернулося 35 громадян. За результатами відео сюжетів на телебаченні дізналися 23 мешканця Сумщини; за інформацією з газет – 14. Решта громадян було інформовано через Інтернет-ресурси – 3, радіо – 1, органи державної влади – 5 та недержавні організації – 1.
Усього прийнято 86 звернень. Серед категорій питань: спадкові – 18, соціальні – 15, інші цивільні – 14, сімейні – 11, житлові – 10, трудові та інші – 4, договірні та виконання судових рішень – 3, земельні – 2, адміністративні та неправові – 1.