назад

Більше дев’яти місяців родина клієнтки центру залишалася без водопостачання через неправомірні дії “Інфоксводоканалу”

advokat praktika

                                         Інтереси клієнтки у суді представляла адвокат Рудниченко М.С. від Третього місцевого центру з надання БВПД. Адвокат звернулась до Суворовського районного суду м. Одеси з позовом до ТОВ «Інфокс» в особі філії «Інфоксводоканал» про усунення перешкод в користуванні каналізацією та стягнення моральної шкоди. Однак, судом першої інстанції у задоволенні позову було відмовлено. У подальшому адвокат склала апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції.

В Апеляційному суді Одеської області розглянуто апеляційну скаргу та встановлено, що відповідач у своїх запереченнях посилався на те, що лічильники, які знаходяться у квартирі клієнтки, підлягають повірці кожні 3 роки, повірка повинна проводитись за рахунок громадянина, чого нею зроблено не було, у зв’язку з чим відповідач міг здійснити закриття (томпонування) каналізаційної труби.

Судом встановлено, «Інфоксводоканал» нарахував гр. Д. заборгованість у розмірі 3728,26 грн за спожиту воду відповідно до нормативів, а не показників лічильників. Також встановлено, що не проходження чергової повірки не є підставою для закриття каналізаційної труби, у звʼязку з чим рішення Суворовського районного суду м. Одеси скасовано. Новим рішенням постановлено задовольнити вимоги клієнтки частково, а саме: зобов’язано ТОВ «Інфокс» в особі філії «Інфоксводоканал» безкоштовно здійснити детомпонування каналізаційної труби. 

Клієнтка центру надіслала листа подяки адвокату Рудниченко М.С., висловивши свою вдячність за її професійну роботу.