11 квітня 2016 року Оленою Демченко, директором регіонального центру, проведено робочу нараду, в якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання проведення конкурсу на посади керівників бюро правової допомоги, виконавської дисципліни; звіт відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку, показники діяльності місцевих центрів тощо.
«Уже зовсім скоро до юридичної спільноти місцевих центрів з надання БВПД долучаться фахівці, які будуть очолювати з 01.07.2016 бюро правової допомоги», – зазначила Олена Демченко, директор регіонального центру.
Перший етап конкурсу розпочався з 04.04.2016 і буде тривати до 18 години 04.05.2016. За цей час претендентам необхідно уважно ознайомитися з умовами участі, вимогами до майбутніх фахівців та заповнити заявку, скориставшись посиланням www.legalaid-jobs.in.ua.
Яких ми чекаємо юристів? Якщо претендент на посаду має вищу юридичну освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня, вільно володіє українською мовою та має бажання приєднатися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні – необхідно спробувати свої сили!
Оксана Коваленко, начальник відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації, проінформувала присутніх про стан виконання контрольних документів працівниками регіонального центру та контрольні терміни виконання документів на цьому тижні.
«Усього із січня цього року працівниками відділу опрацьовано 986 актів надання безоплатної вторинної правової допомоги, із них тільки у березні 2016 року – 442», – повідомила Олена Казбан, начальник відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку.
Про те, як працюють адвокати системи БВПД на Сумщині зазначила Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами за період з 04.04.2016 по 10.04.2016 адвокатам видано 48 доручень, у тому числі: регіональним центром – 35, місцевими – 13.
З інформацією яким же виявився початок квітня для фахівців місцевих центрів, виступила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури. Вона зазначила, що за період роботи з 01.04 по 08.04.2016 місцевими центрами прийнято 183 клієнта та зареєстровано 237 звернень.
За віковою категорією переважали особи віком від 35 до 60 років – 91. На другому місці – – громадяни віком понад 60 років – 55. На третьому – від 18 до 35 років – 36. До Шосткинського МЦ звернувся один громадянин віком до 18 років.
Статистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих – 71 особа.
Отримали інформацію від органів державної влади – 28 осіб, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 20, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 17, використали інші джерела – 14, отримали направлення з недержавної організації — 12, дізналися програм місцевого радіомовлення – 8, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 8, через веб-сайт Координаційного (регіонального) центрів — 5.
За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: соціальними – 41, іншими цивільними – 40, спадковими – 39, земельними – 27, житловими – 20, трудовими – 17, договірне – 14, адміністративними – 12, сімейними – 11, іншими – 8, виконання судових рішень – 6, неправове питання – 1, медичне – 1.
За результатами перевірки наданих документів для 7 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.
Учасники робочої наради виступили з повідомленнями щодо виконання планів роботи за минулий тиждень.
За результатами робочої наради надано протокольні доручення.