назад

ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ РОБОТИ – ЧАС СТАНОВЛЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВ

Пройшов місяць з того дня, як разом із сотнею перших місцевих центрів в Україні відкрився і Сумський місцевий центр безоплатної вторинної правової допомоги.

За весь час відділом попередньої роботи з клієнтами було прийнято 85 клієнтів, прийнято 22 звернення на вторинну правову допомогу, 9 з яких вирішено позитивно. Інші 13 знаходяться на розгляді. Люди в основному зверталися з питань спадкового, сімейного, трудового, земельного та житлового права.

 

Адвокатський відділ займається організацією зустрічей адвокатів з клієнтами, виписує доручення та довіреності, займається перевіркою звітів адвокатів.

Відділом інформаційної та матеріальної інфраструктури проведено роботу з упорядкування приміщень центру, оснащення робочих місць комп’ютерною та оргтехнікою. З метою ефективного функціонування місцевого центру забезпечено організацію доставки поштових відправлень безпосередньо за адресою 

У працівників відділу взаємодії з суб’єктами з надання первинної правової допомоги також було не мало цікавого. Це – створення та розробка інформаційного дайджесту, складання меморандумів про співпрацю, написання цікавих історій про клієнтів, налагодження зв’язків з новими партнерами, участь у «круглих столах» центру.

А ще усі разом, однією згуртованою командою, працівники центру працювали над поширенням інформації про роботу центру, дбали про те, що люди, які звернулися з проблемним питанням все-таки побачили, що проблему можна вирішити.