назад

Перший тиждень роботи контактного центру системи БПД

{module Call-Center} З моменту відкриття операторами контактного центру прийнято та оброблено 1300* телефонних дзвінків від абонентів.

Нагадаємо, 3 жовтня 2015 року в Чернівцях відкрито всеукраїнський контактний центр системи безоплатної правової допомоги. Тиждень тому, напередодні відкриття, у тестуванні обладнання контакт-центру, випробуванні прийому телефонних дзвінків, які надходять на єдиний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103, взяв участь Міністр юстиції України Павло Петренко.  Він повідомив, що зателефонувавши до контактного центру можна уточнити, хто має право на безоплатну правову допомогу та як її отримати, повідомити про випадок затримання особи правоохоронцями, дізнатися адресу та телефон найближчого центру з надання безоплатної правової допомоги, до якого можна буде звернутися за місцем фактичного проживання особи або дізнатися телефони «гарячих ліній», де особі нададуть консультацію з найбільш проблемних питань та питань її соціального захисту. «Відкрити такий контактний центр нас змусив величезний попит з боку українців на послуги безкоштовних адвокатів. Адже, багато хто з громадян просто не знає, куди звернутися і з чого почати», – зазначив він.

З моменту відкриття контактного центру 3 жовтня 2015 року його операторами оброблено1300* телефонних дзвінків. 15 % від їх загальної кількості складали повідомлення про випадки затримання, які, для забезпечення участі захисника затриманим особам, було переадресовано до відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Трохи більше 5 % – повідомлення про винесення постанов/ухвал про залучення захисника для здійснення захисту за призначенням. Ще 5 % – консультації або роз´яснення про суб´єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, суб´єктів надання такої допомоги, порядку її отримання, порядку оскарження рішень, дій або бездіяльності суб´єктів надання безоплатної вторинної правової допомоги та з інших питань функціонування системи безоплатної правової допомоги. Понад 37% усіх дзвінків від абонентів стосувалися уточнення контактних даних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у регіонах. 31 % дзвінків – питань щодо можливості отримання безоплатної правової допомоги учасникам АТО та членами їх сімей, а також питань соціального захисту, зокрема, переоформлення пенсій, отримання соціальної допомоги, оформлення субсидії та ін.

Створення контактного центру системи безоплатної вторинної правової допомоги спрямоване на спрощення доступу осіб до безоплатної правової допомоги та оптимізацію процедур, пов’язаних з її наданням.

Зателефонувавши до контактного центру за номером 0 800 213 103 можна отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується надання безоплатної правової допомоги та призначення адвоката за рахунок держави. Якщо звернення стосується інших питань – оператори контактного центру підкажуть куди саме звернутися людині аби вирішити своє питання по суті, адресно спрямувавши таку особу до відповідного органу або установи, до компетенції якої належить надання відповідних роз’яснень.

12095003 845335695586169 6352385424129221903 o

Контактний центр працює цілодобово, його роботу забезпечують 14 працівників.

У той же час, протягом першого місяця з моменту старту, контактний центр, як і регіональні центри,  приймає повідомлення про випадки затримання осіб та винесення постанов/ухвал щодо залучення захисника за призначенням.

Очікується, що протягом року контактний центр оброблятиме приблизно 80 000 телефонних дзвінків, що надходитимуть на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги в Україні.

ДОВІДКОВО

Контактний центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:
•    консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
•    інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини (обсяг послуги поступово розширюватиметься);
•    отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
•    забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
•    забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
•    інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.
Номер телефону: 0 800 213 103, цілодобово, дзвінки в межах України безкоштовні.

Облаштування контактного центру високотехнологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.