В Ужгороді відбулася Міжвідомча зустріч представників органів державної влади, прикордонної та міграційної служби, неурядових організацій, Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Представництва УВКБ ООН в Україні, Регіонального центру з надання БВПД у Закарпатській області, Мукачівського та Ужгородського місцевих центрів з надання БВПД з питань документування, інтеграції та забезпечення основних прав біженців, шукачів захисту та осіб без громадянства в умовах воєнного стану.
Офіційне відкриття зустрічі розпочалося з виступів офіцера польового офісу УВКБ в м.Ужгород, директора МФ ОЗНС «Регіон Карпат» NEEKA. Лекцію «Правові перешкоди для звернення іноземців за захистом в Україні в умовах воєнного стану» у режимі онлайн презентувала радник з правових питань (Центральний офіс УВКБ ООН) Оксана Бабич.
Учасники заходу обговорили питання забезпечення шукачів захисту правом на перекладача, юридичної можливості повернення на територію України осіб, які отримали статус біженців і статус осіб, що потребують додаткового захисту до початку війни та виїхали з країни після 24 лютого 2022 року. Були порушені й питання реалізації повноважень центрів з надання БВПД щодо надання правової допомоги особам без громадянства.
Директор Регіонального центру з надання БВПД у Закарпатській області Василь Попадинець, заступник директора Лариса Фучко та керівники Ужгородського та Мукачівського місцевих центрів Михайло Давиденко та Костянтин Молнар долучилися до дискусії та обговорення порушених питань. У результаті міжвідомчої зустрічі були напрацьовані пропозиції та намічені шляхи вирішення проблемних питань.
Найактивнішою участь команди БПД була під час роботи панельної дискусії «Реалізація повноважень центрів з надання БВПД щодо надання правової допомоги ОБГ (з урахуванням положень Закону України № 2238-ІХ «Про внесення змін до частини першої статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» щодо розширення переліку осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу)», під час якої представники центрів ділилися досвідом роботи в цьому напрямку, обговорювали шляхи підвищення якості в обслуговуванні цієї вразливої категорії громадян, відповідали на запитання інших учасників зустрічі.