У Києві завершився триденний навчальний тренінг для 125 керівників відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіональних центрів та відділів попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів з надання БВПД, який проходив з 25 по 27 червня в Конгрес-готелі «Пуща». Захід був організований за підтримки українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” та Міжнародного фонду “Відродження”.
«Нещодавно по всій Україні розпочали свою роботу сто місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівники яких взяли участь у тренінгу, – зазначив Андрій Вишневський, директор Координаційного центру з надання правової допомоги, який відкривав захід у перший день його роботи. – Для нас важливо, щоб ці фахівці отримали всі необхідні знання для надання якісних послуг клієнтам, які звертаються до центрів за допомогою. Такі тренінги надають їм можливість перейняти досвід колег, які є провідними фахівцями у сфері організації комунікації з клієнтами, психології, консультаційної роботи та низки інших практичних питань».
Під час триденної програми тренінгів його учасники мали змогу підвищити свої кваліфікаційні навички з питань ефективної комунікації та бар’єрів у спілкуванні, роботи зі «складними» клієнтами, управління стресом тощо. Групові тренінги стосувались і тем, що безпосередньо пов’язані з діяльністю центрів з надання безоплатної правової допомоги, зокрема, аналіз практики та роз’яснення процедур прийому клієнтів/роботи з клієнтами в місцевих центрах БВПД; визначення належності клієнтів до суб’єктів права на БВПД; процедури реєстрації клієнтів у місцевих центрах, аналізу практики заповнення реєстраційних карток, організація статистичної звітності та інші.
Серед експертів та модераторів груп були представники Українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», Української Гельсінської спілки з прав людини, фахові тренери, психологи, а також працівники Координаційного центру з надання правової допомоги.
Нагадаємо, що це не перший подібний захід, організований Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки партнерів. Цього місяця вже відбувся навчальний семінар для «інтеграторів» (працівників відділів взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги місцевих центрів), метою якого було обговорення питань побудови мережі партнерства на рівні територіальних громад, інтеграції послуг первинної та вторинної правової допомоги для забезпечення доступу до такої допомоги усіх, хто її потребує. А в червні схожий захід був організований для керівного складу системи безоплатної правової допомоги в Україні, участь в якому взяли директори регіональних центрів з надання БВПД, директори та виконуючі обов’язки директорів місцевих центрів з надання БВПД, керівництво та представники команди Координаційного центру з надання правової допомоги.
«Лише за перші три місяці роботи місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги до нас звернулося майже 16 тис. громадян. Надалі їх кількість буде лише зростати, – зауважив Андрій Вишневський, – тому подібні навчальні тренінги будуть проводитись постійно, адже для нас важливо адекватно відповісти на запит суспільства, яке очікує на якісну та доступну правову допомогу, та створити систему справді європейського зразка, як за своїм змістом, так і за рівнем якості».
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:
Facebook YouTube Google+ Twitter