назад

Відбулося засідання керівної ради директорів системи надання безоплатної вторинної правової допомоги Рівненщини

golovna

Днями у приміщенні Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Рівненській області відбулося засідання керівної ради директорів системи надання БВПД Рівненщини. Основні питання, що виносилися на порядок денний, – підготовка узгоджених пропозицій щодо зміни підпорядкованості Бюро правової допомоги, внесення змін до штатних розписів та кошторисів Регіонального та місцевих центрів з надання БВПД, а також організація проведення конкурсу на посади начальників/заступників начальників Бюро правової допомоги.

Участь у засіданні взяли керівники структурних підрозділів Регіонального центру, а також директори місцевих центрів. Засідання пройшло під головуванням виконуючого обов’язки директора Регіонального центру Сергія Іллюка.


Засідання зі вступного слова розпочав Сергій Іллюк, який поінформував присутніх про здійснений аналіз завантаженості відділів Регіонального та місцевих центрів у зв’язку появою нових функцій та збільшенням обсягів надаваних послуг. Він запропонував присутнім надати відповідні пропозиції з метою ефективного функціонування системи БВПД на території Рівненської області.


Директор Дубенського місцевого центру Віктор Шевчук поінформував, що станом на 17 червня 2016 року до місцевого центру звернулося 439 осіб, а адвокати здали 283 актів надання БВПД.


Алла Негрей, директор Рівненського місцевого центру, зазначила, що з 1 січня до 17 червня 2016 року до місцевого центру звернулося 1046 громадян, а це в середньому 9,25 клієнта в день. Загалом громадян надано 749 роз’яснень та консультацій, прийнято 265 звернень. Адвокатам, які надають БВПД, видано 266 доручень для складання процесуальних документів та представлення інтересів громадян в судах та інших державних органах, тобто приблизно 2,35 доручення в день. Алла Негрей зазначила, що навантаження на працівників Рівненського місцевого центру є досить значним  і при зміні функцій буде збільшене, тому вважає, за необхідне створити Бюро правової допомоги у Рівненському районі з введенням до штатного розпису 1 додаткової одиниці.


2

 

Директор Сарненського місцевого центру Микола Павлюк зазначив, що за 5 місяців та 17 днів 2016 року до центру звернулося 464 особи. Також Микола Павлюк наголосив, що структура Бюро правової допомоги, яка затверджена наказом Координаційного центру з надання правової допомоги, є оптимальною та відповідає території обслуговування Сарненського МЦ. Видатки, передбачені на відкриття та функціонування Бюро правової допомоги, а також на виконання нових функцій місцевого центру, дозволяють ефективно забезпечити роботу центру та не потребують змін. Тому, на думку директора Сарненського МЦ, немає необхідності у зміні підпорядкованості Бюро правової допомоги. Разом з тим, Микола Павлюк не заперечує проти передачі однієї штатної одиниці Рівненському місцевому центру, виходячи із об’єктивного стану завантаженості.

 

Також Сергій Іллюк зазначив, що з 4 липня відбуватиметься наступний етап конкурсу на посади керівників Бюро правової допомоги. До участі у ньому допущено 165 претендентів також сформований склад конкурсної комісії у кількості 15 осіб, визначені кімнати для роботи комісії та приміщення очікування для претендентів. Виконуючий обов’язки директора наголосив, що необхідно ще доопрацювати білети для претендентів і додати до них питання, які могли б дозволити зробити висновки про професійну підготовку потенційних кандидатів та їх правову освіченість.


1


Завантажити протокол засідання керівної ради