30 березня у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області відбулося внутрішнє навчання працівників. Заступник начальника відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру Володимир ПАЧЕМА присвятив нинішнє навчання темі «Файл. Створення, збереження та робота з ним».
Заступник начальника відділу підтримки та розвитку інфраструктури розказав про утворення, відкриття та збереження документів. Він зауважив, що під час набору тексту слід періодично зберігати створюваний документ, щоб не працювати даремно. Якщо зберігати документ під попереднім ім’ям, то потрібно натиснути клавіші Ctrl+S або обрати меню «Файл» та «Сохранить». Проте якщо треба зберегти документ у вигляді нового файла, варто скористатися командою «Файл» та «Сохранить как».
«Відмінність від зберігання документа у Блокноті полягає у тому, що Ви можете обрати формат для файла, який підлягає збереженню. За замовчуванням пропонується формат Microsoft Word (розширення файла .doc). Щоб задати інший формат, у списку «Тип файла» діалогу «Сохранение документа» потрібно вказати відповідну позицію, скажімо, «Обычный текст» (розширення txt)», – зазначив Володимир ПАЧЕМА.
Довідково про Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області:
Адреса: м. Суми, вул. Першотравнева, 29.
Тел. (0542) 603 645, 603 647, 603 649.
Телефон єдиної системи безоплатної правової допомоги: 0 (800) 213 103