назад

ЯКІСТЬ – ОСНОВНА ВИМОГА У РОБОТІ МІСЦЕВИХ ЦЕНТРІВ

          Під час виїзного прийому громадян у Тернівській сільській раді, до фахівців Конотопського місцевого центру звернувся молодий чоловік. Життя цієї людини було досить складним. Після смерті батьків потрапив до інтернатного закладу. Закінчив професійно-технічний навчальний заклад. Увесь цей час основні питання щодо адаптації у життєвому середовищі за нього вирішували працівники установ, де він перебував.

            Вступивши в доросле життя, юнак не розумів, що робити далі? Повернувся до свого села, де йому допомогли придбати будинок, знайти документи на земельний пай померлих батьків, за якими він має право вступу в спадщину. Але, як виявилося, документи на будинок та земельний пай не оформлено належним чином.

            Після проведення прийому спеціалістами Конотопського місцевого центру обговорено ситуацію, що склалася, та знайдено відповідний алгоритм дій. Вирішено звернутися до Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Недригайлівської райдержадміністрації для призначення громадянину соціального працівника. Розроблено схему послідовності дій для вирішення питання щодо оформлення документів. На даному етапі вже зрозуміло, що особі буде необхідна допомога адвоката.

            У ході зустрічі працівників Конотопського місцевого центру із заступником голови Недригайлівської райдержадміністрації було висловлено прохання щодо взяття цього питання на контроль.

 

Які підсумки роботи місцевих центрів за минулий тиждень? Усього звернулося 64 громадянина.  Чоловіків – 22 особи, жінок – 42. Найбільша вікова категорія віком 35-60 років – 42 особи, більше 60 років – 14, від 18 до 35 років – 8.

            Інформація про діяльність місцевих центрів Сумщини поширюється різними способами.

            Частина мешканців області скористалася порадами інших громадян – 34, за переглядом телевізійних передач – 13, за інформацією з газет – 9, із інших джерел інформації дізналися 4 особи, із радіопередач – 2, через Інтернет-ресурси – 2.

            Фахівцями місцевих центрів з надання БВПД прийнято 68 звернень, основною метою яких для громадян є отримання консультації – 64, решта – це складення процесуальних документів – 2, представництво інтересів особи у суді – 2.

Громадян цікавили різні категорії питань, серед яких: соціальні – 15, інші цивільні – 11, земельні – 9, житлові – 7, сімейні та інші – 6, трудові – 5, спадкові, адміністративні, договірні,  неправові питання – 2, виконання судових рішень – 1. 

За результатами розгляду звернень прийнято рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги для 7 громадян, серед яких малозабезпечені – 4 особи, інваліди – 3.

Фахівці Сумщини, які працюють в системі надання безоплатної вторинної правової допомоги, впевнені, що спільними зусиллями зможуть допомогти вирішити позитивно всі питання, з якими звертаються громадяни до місцевих центрів у Сумах, Охтирці, Конотопі та Шостці.