Під таким гаслом пройшла напередодні Дня захисту прав споживачів правопросвітницька акція, яку провели фахівці Регіонального центру з надання БВПД Олена Іпатенко та Лариса Аболончикова разом зі студентами IV курсу спеціальності «Право» Херсонського державного університету Євгенієм Пилипчуком та Крістіною Синельниковою, які проходять практику в Регіональному центрі з надання БВПД у Херсонській області.
Вітаючи херсонців зі святом, організатори заходу розказали про систему БПД та пояснили алгоритм дій при виникненні правових спорів.
Як зазначила керівниця практики Олена Іпатенко:
Усі ми, – незалежно від віку та соціального статусу, – споживачі. Ми споживаємо продукти, товари, послуги. І хоча держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю (ст. 42 Конституції України), ніхто з нас не застрахований від покупки неякісного товару. Та й повернути такий товар не завжди вдається».
Начальниця відділу комунікацій та правопросвітництва Лариса Аболончикова розказала, хто має право на безоплатну вторинну правову допомогу та основні права споживачів, а також на що звернути увагу при замовленні товару в Інтернеті.
Кожен повинен бути компетентним у сфері реалізації своїх споживчих прав, знати, як вирішити правовий спір, якщо справа все ж таки дійде до суду, адже захист прав споживачів – складова частина захисту прав людини», – резюмувала Олена Іпатенко.
По завершенні всі бажаючі отримали пам´ятки «Як купувати безпечно в Інтернеті» та буклети системи БПД.