Координаційний центр з надання правничої допомоги шукає головного юриста сектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації відділу документообігу та забезпечення доступу до публічної інформації.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
- можливість професійного розвитку;
- робота у затишному офісі на правому березі Києва (район метро Лукʼянівська);
- графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год.
Посадові обов’язки:
- опрацювання запитів на інформацію та звернення громадян, підготовка відповідей;
- проведення прийому осіб, які особисто звертаються до Координаційного центру, прийняття від них звернень;
- опрацювання телефонних звернень, скарг, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) осіб, які надходять до Координаційного центру, їх фіксація та передавання на реєстрацію;
- організація проведення особистого прийому осіб керівництвом Координаційного центру;
- надання методичної підтримки територіальним відділення Координаційного центру – центрам з надання безоплатної правничої допомоги з питань опрацювання запитів на інформацію та розгляду звернень громадян;
- аналіз та узагальнення системних проблем, які виникають при опрацюванні запитів на інформацію та звернень громадян, Координаційним центром та його територіальними відділеннями, підготовка роз’яснень та рекомендацій щодо застосування вимог законодавства у сфері розгляду запитів на інформацію та звернень громадян;
- взаємодія зі структурними підрозділами Координаційного центру та його територіальними відділеннями з питань, пов’язаними із наданням відповідей на запити на інформацію та звернення громадян;
- участь у розробленні організаційно-розпорядчих документів Координаційного центру;
- виконання інших завдань, згідно посадової інструкції.
Вимоги до кандидатів на посаду:
- повна вища юридична освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
- досвід роботи за фахом не менше одного року;
- робота у системі надання безоплатної правничої допомоги є перевагою;
- аналітичні та організаторські здібності;
- вміння працювати з великим об’ємом інформації, її аналізувати та систематизувати, формулювати структуровані висновки;
- вміння використовувати сучасні комп’ютерні програми та інформаційні технології.
Особисті навички, які очікуються у кандидатів на посаду:
- аналітичні та організаторські здібності;
- здатність працювати у інтенсивному режимі;
- здатність самостійно розв’язувати проблеми у межах повноважень;
- вміння структуровано викладати думки на папері;
- порядність, комунікабельність, відповідальність.
Процес подачі заявок:
- Надішліть своє резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на e-mail: hr@legalaid.gov.ua, зазначивши у темі листа «провідний юрист відділу забезпечення доступу до правничої допомоги».
- За результатами розгляду резюме кандидатів буде запрошено до співбесіди.
Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.