назад

Головний юрист сектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації

Координаційний центр з надання правничої допомоги шукає головного юриста сектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації відділу документообігу та забезпечення доступу до публічної інформації.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • можливість професійного розвитку;
  • робота у затишному офісі на правому березі Києва (район метро Лукʼянівська);
  • графік роботи: понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год, п’ятниця з 9.00 до 16.45 год.

Посадові обов’язки:

  • опрацювання запитів на інформацію та звернення громадян, підготовка відповідей;
  • проведення  прийому осіб, які особисто звертаються до Координаційного центру, прийняття від них звернень;
  • опрацювання телефонних звернень, скарг, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) осіб, які надходять до Координаційного центру, їх фіксація та передавання на реєстрацію;
  • організація проведення особистого прийому осіб керівництвом Координаційного центру;
  • надання методичної підтримки територіальним відділення Координаційного центру – центрам з надання безоплатної правничої допомоги з питань опрацювання запитів на інформацію та розгляду звернень громадян;
  • аналіз та узагальнення системних проблем, які виникають при опрацюванні запитів на інформацію та звернень громадян, Координаційним центром та його територіальними відділеннями, підготовка роз’яснень та рекомендацій щодо застосування вимог законодавства у сфері розгляду запитів на інформацію та звернень громадян;
  • взаємодія зі структурними підрозділами Координаційного центру та його територіальними відділеннями з питань, пов’язаними із наданням відповідей  на запити на інформацію та звернення громадян;
  • участь у розробленні організаційно-розпорядчих документів Координаційного центру;
  • виконання інших завдань, згідно посадової інструкції.

 

Вимоги до кандидатів на посаду:

  • повна вища юридична освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
  • досвід роботи за фахом не менше одного року;
  • робота у системі надання безоплатної правничої допомоги є перевагою;
  • аналітичні та організаторські здібності;
  • вміння працювати з великим об’ємом інформації, її аналізувати та систематизувати, формулювати структуровані висновки;
  • вміння використовувати сучасні комп’ютерні програми та інформаційні технології.

 

Особисті навички, які очікуються у кандидатів на посаду:

  • аналітичні та організаторські здібності;
  • здатність працювати у інтенсивному режимі;
  • здатність самостійно розв’язувати проблеми у межах повноважень;
  • вміння структуровано викладати думки на папері;
  • порядність, комунікабельність, відповідальність.

Процес подачі заявок:

  1. Надішліть своє резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на e-mail: hr@legalaid.gov.ua, зазначивши у темі листа «провідний юрист відділу забезпечення доступу до правничої допомоги».
  2. За результатами розгляду резюме кандидатів буде запрошено до співбесіди.

Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.

Заповніть форму
Івано-Франківська область
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Західний регіон
Кіровоградська область
Київська область
Луганська область
Львівська область
м. Київ
м.Київ
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернігівська область

Відправити

*Надсилаючи резюме претендент дає згоду на обробку персональних даних.