назад

Начальник відділу кадрів Управління організаційної роботи та юридичного забезпечення (м.Харків)

Східний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги шукає начальника відділу кадрів в Управління організаційної роботи та юридичного забезпечення.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • можливість професійного розвитку;
  • робота у затишному офісі  (м.Харків);
  • графік роботи: понеділок – п’ятниця з 9.00 до 18.00 год., субота – неділя вихідні.

Посадові обов’язки:

  • здійснює керівництво Відділом, забезпечує виконання покладених на Відділ завдань і здійснення ним своїх функцій;
  • в межах своєї компетенції дає працівникам Відділу обов’язкові для виконання завдання і доручення;
  • здійснює організацію кадрового забезпечення міжрегіонального центру;  підбір персоналу на вакантні посади в міжрегіональному центрі; оформлення прийому, переведення, звільнення, працівників міжрегіонального центру облік їх відпусток, контроль за їх наданням; організацію обліку особового складу міжрегіонального центру і звітності по кадрах;
  • здійснює аналітичну та організаційну роботу з кадрового менеджменту;
  • контролює оформлення трудових відносин працівників міжрегіонального центру, підготовку необхідних документів для призначення на посади і звільнення з посад працівників міжрегіонального центру;
  • бере участь у формуванні кадрового резерву;  в адаптації новопризначених працівників міжрегіонального центру;
  • забезпечує ведення обліку і звітності з особового складу, готує проєкти наказів міжрегіонального центру, забезпечує подальшу їх реєстрацію та зберігання;
  • виконання інших завдань, згідно з  посадовою інструкцією.

Вимоги до кандидатів на посаду:

  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче другого (магістерського) рівня;
  • досвід роботи за фахом не менше трьох років, у тому числі на керівних посадах не менше одного року;
  • доскональне володіння знаннями трудового законодавства;
  • навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет.

Досвід роботи в системі надання безоплатної правничої допомоги та вища освіта за спеціальністю «Право» є перевагою.

Особисті навички, які очікуються у кандидатів на посаду:

  • спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
  • аналітичні та організаторські здібності;
  • здатність працювати у інтенсивному режимі;
  • здатність самостійно розв’язувати проблеми у межах повноважень;
  • доброчесність, толерантність, порядність, відповідальність, стресостійкість.

Процес подачі заявок:

  1. Надішліть своє резюме на e-mail: office.kharkiv@legalaid.kh.ua, зазначивши у темі листа «начальник відділу кадрів», або звертайтеся за адресою: м. Харків, Майдан Свободи(Держпром), 5, 6 під’їзд, 3 поверх (праве крило).
  2. За результатами розгляду резюме кандидатів буде запрошено до співбесіди.
  3. Надсилаючи резюме кандидат дає згоду на обробку персональних даних.
Заповніть форму
Івано-Франківська область
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Західний регіон
Кіровоградська область
Київська область
Луганська область
Львівська область
м. Київ
м.Київ
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернігівська область

Відправити

*Надсилаючи резюме претендент дає згоду на обробку персональних даних.