назад

ДВА МІСЯЦІ РОБОТИ ЦЕНТРУ ПОЗНАЧИЛИСЯ РОЗШИРЕННЯМ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОЗВ`ЯЗКІВ

150903 10Минув ще один місяць відтоді, як відкрився Сумський місцевий центр безоплатної вторинної правової допомоги. 

 

Налагодження співпраці з громадськими організаціями, волонтерами, консультування громадян, заповнення реєстраційних карток, забезпечення клієнта адвокатом, поповнення та розміщення інформації на веб-сайті Регіонального центру, упорядкування комп’ютерної техніки – це все наша щоденна робота!

За цей місяць відділом попередньої роботи з клієнтами було прийнято 70 клієнтів, з них надано роз’яснення 25 громадянам, спрямовано до установи 34, прийнято з них 12 про надання безоплатної вторинної правової допомоги та 1 наказ про відмову.Громадяни зверталися з різних питань, зокрема, невиплата аліментів, оформлення спадщини, приватизація , заповіт і таке інше. 150903 11

150903 12

Також в цьому місяці були клієнти з досить цікавими історіями, серед яких були іноземці.11 звернень на надання безоплатної вторинної правової допомоги, видано 13 наказів на надання безоплатної вторинної правової допомоги, 

150903 13

Тим часом, відділом організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами було видано 12 доручень та 12 довіреностей. 

150903 14Зокрема, організовано декілька робочих нарад з адвокатами, які надають вторинну правову допомогу у цивільних та адміністративних справах. Постійно приймаються звіти від адвокатів по кримінальних справах.

Відділом взаємодії з суб’єктами за минулий місяць було прийнято 38 талонів, які протягом трьох днів були опрацьовані: проводиться регулярний аналіз ситуації щодо забезпечення права на безоплатну первинну правову допомогу на відповідній території. Варто пояснити цей важливий нюанс: інтегратори телефонують кожному клієнту, де відстежують подальшу історію про клієнта та кінцеве вирішення справи. Продовжується робота по налагодженню партнерських стосунків з 26 адвокатами, 18 громадськими організаціями та 21 практикуючим юристом-волонтером. Налагоджували співпрацю з новими партнерами.

150903 17

Відділом матеріально-технічного забезпечення діяльності місцевого центру відділом інформаційної та матеріальної інфраструктури у серпні поточного року проведено упорядкування комп’ютерної техніки у відділі організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами. Крім того, забезпечено організацію безперебійного функціонування інформаційної інфраструктури, інформаційних ресурсів та засобів зв’язку місцевого центру.

За цей місяць Сумським місцевим центром проведено 16 інформаційно-комунікаційних заходів – це виступи на оперативних нарадах, зустрічі з сільськими головами, робочі наради-зустрічі з адвокатами та інше.

В цілому робота центру продовжується, ми готові і надалі реалізовувати цей важливий соціальний проект держави і забезпечувати людям якісну безоплатну вторинну правову допомогу.