Керівна рада провела засідання для узгодження пропозицій щодо передачі на баланс місцевого центру приміщень районних управлінь юстиції та основних засобів – комп’ютерної, оргтехніки, меблів на базі яких функціонуватимуть бюро правової допомоги та підвела підсумки роботи місцевих центрів за I квартал.
Так, 1 квітня 2016 року в приміщенні Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги відбулося засідання керівної ради за участі директора Ірини Хондогій, директорів місцевих центрів – Тернопільського – Юрія Гордєєва, Чортківського – Марії Гамбаль, Кременецького – Валентини Вербицької та за участі заступника директора Регіонального центру Світлани Бандури і головного бухгалтера Оксани Оверко.
Під час засідання директори місцевих центрів розповіли про стан приміщень та матеріально – технічної бази, які будуть взяті на баланс для створення бюро правової допомоги.
Також, керівна рада обговорила проект змін до Положення про центри з надання правової допомоги, затвердженого наказом Мін’юсту від 02 липня 2012 року № 967.
Нагадаємо, що відповідно до Плану заходів з реформування територіальних органів Міністерства юстиції України та розвитку системи надання безоплатної правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 грудня 2015 року № 2748/5 з 1 липня 2016 року в кожному районі Тернопільської області запрацюють бюро правової допомоги.
Утворення бюро не потребуватиме додаткових видатків державного бюджету: їх ресурсне забезпечення здійснюватиметься за рахунок майна і коштів районних та міських управлінь юстиції, які будуть ліквідовані найближчим часом. У них кожен зможе скористатись електронними сервісами Міністерства юстиції України та отримати безоплатну первинну правову допомогу – правову інформацію та консультації.