назад

Контакт центр БПД в Сумах – п’ять років успішної роботи

П’ять років працює контактний центр системи безоплатної правової допомоги у місті Суми. Сотні дзвінків на день, тисячі юридичних запитань, звернень, прохань надати роз’яснення чи правову інформацію. Такі будні консультантів-юристів Єдиного номеру системи БПД 0 800 213 103 на Сумщині.

Юристи системи БПД Сумщини допомагають не тільки мешканцям України отримати відповіді на свої правові питання, а й людям, які знаходяться поза межами держави. Фахівці опрацювали майже 400 тисяч дзвінків. Велику роль наш контактний центр відіграє у період воєнного стану. Юристи контакт-центру, не дивлячись на всю серйозність ситуації та небезпеку, продовжували безперебійно забезпечувати роботу гарячої лінії в умовах воєнного стану, – розповідає директорка Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олена Демченко.

Серед найпоширеніших питань до юристів контактного центру за час воєнного стану, стали наступні:

  1. Порядок виїзду за кордон.
  2. Звільнення із військової служби під час мобілізації.
  3. Питання, пов’язані із виконанням судових рішень, зокрема, стягнення аліментів.
  4. Кредитні зобов’язання та оплата комунальних послуг в умовах воєнного стану.
  5. Соціальні послуги та соціальна допомога особам в тому числі внутрішньо переміщеним особам.

Також багато запитань, пов’язаних із тимчасово окупованими територіями та українцями, які перебувають на цих територіях.

 

Після 24 лютого змін зазнав і суб’єктний склад осіб, які звертаються за первинною правовою допомогою. Серед категорій осіб більшість звернень надходять від військовослужбовців, або тих, хто є військовозобов’язаними. Окрім того, велика активність серед осіб, які були змушені переміститися у зв’язку із активними бойовими діями та окупацією територій України, – головний юрист контакт-центру РЦ з надання БВПД у Сумській області Олександр Дорошенко.

Якщо розглядати запитувані питання в розрізу галузей права:

  1. Адміністративні питання (16%).
  2. Цивільні питання(12%).
  3. Питання соціального забезпечення (12%).
  4. Трудові питання(11%).
  5. Виконання судових рішень (9%).

За перше півріччя 2022 року кількість опрацьованих дзвінків становить майже 26 тисяч.

За словами начальника відділу забезпечення роботи контактного центру Ігора Шпака: «Із них 65 % звернулись за отриманням правової інформації, консультації та роз’яснень з правових питань. А 35 % звертались за роз’ясненням у сфері надання безоплатної правової допомоги; порядку звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування; неправових питань, наданням контактів профільних установ, організацій та центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Професія юриста контактного центу вимагає високого рівня знань із різних галузей права, комунікабельності, стресостійкості, уважності та пунктуальності. Реалії сьогодення такі, що ставлять перед фахівцями вимоги постійно підвищувати свій професійний рівень, проходити спеціальні навчання, тренінги, вебінари тощо.

Юристи контактіцентру Сумщини отримали на свою адресу не один вдячний відгук клієнтів:

Хочу висловити подяку консультанту контактного центру системи БПД Олександру, який проконсультував з приводу проведення сусідом ремонтних робіт із використанням перфоратора. Юрист надав оперативну, конструктивну, толерантну, інтелігентну, кваліфіковану відповідь. Дякую за якісну роботу та бажаю подальшого розвитку в кар’єрі, – Галина, м. Дніпро.

Дякую консультанту контактного центру Наталії за якісно надану юридичну консультацію, професіоналізм і сердечне ставлення до співвітчизників, – Володимир, м. Київ.

Я дякую юристу безоплатної правової допомоги Дмитру. Він надав конструктивну правову консультацію з посиланням на статті як цивільного, так і кримінального законодавства, – Валентина, м. Вінниця.

Кожен громадянин України може отримати правову консультацію за єдиним номером системи БПД 0 800 213 103.