Українська Фундація Правової Допомоги (УФПД) оголошує прийом заявок на вакансії директора та керівника напряму.
Кінцевий термін подачі заявок на вакансії: 26 лютого 2013 року.
Вакансія: Директор УФПД
Роль Директора УФПД:
Реалізація місії та завдань Фундації, формування стратегії для реалізації місії та завдань Фундації, забезпечення ефективного менеджменту організації.
Посадові обов’язки Директора УФПД включають:
• Формування стратегії реалізації місії організації, координація та контроль підготовки та реалізації програм, спрямованих на виконання завдань Фундації
• Відповідальність за ресурсне забезпечення реалізації місії та виконання завдань Фундації
• Представлення місії, завдань та пріоритетів Фундації у контактах з іншими організаціями, установами
• Підтримка та розвиток співпраці з засновниками організації, її Правлінням, партнерами; планування спільних заходів разом з партнерами організації як на національному, так і міжнародному рівнях
• Налагодження та підтримка співпраці з основними партнерами організації та формування спільних програм співпраці
• Формування бюджету організації, планів пошуку ресурсів та визначення пріоритетів та завдань для підготовки проектних пропозицій до донорських організацій
• Лідерство у процесі бюджетного планування діяльності та контроль за витратами відповідно до внутрішніх процедур Фундації
• Контроль процесу підготовки керівниками напрямів заявок до донорських організацій
• Координація, а у випадках якщо необхідно, підготовка звітів, меморандумів, кореспонденції
• Забезпечення ефективного лідерства і мотивація команди Фундації для реалізації завдань та спланованих заходів
• Формування завдань для працівників, розподіл обов’язків між ними, забезпечення співпраці та командної роботи
• Проведення оцінки ефективності роботи працівників, формування політики щодо людських ресурсів та прийняття кадрових рішень
• Формування політик і процедур організації для ефективної роботи для розгляду та прийняття рішення на засіданні Правління
• Налагодження та підтримка комунікації з членами Правління організації для ефективного виконання їх функцій та залучення їх до процесу управління організацією
• Проведення інформаційної політики організації у відповідності до рішень Правління з цього питання.
Вимоги до кандидатів:
• Розуміння місії організації: обізнаність про сферу роботи організації та середовища, в якому вона працює; обізнаність про ключових учасників середовища, в якому працює організація, потенційних партнерів; високий рівень професійних знань у сфері забезпечення доступу до правосуддя; розуміння ролі недержавних організацій для забезпечення доступу до правосуддя та способів впливу на середовища заради виконання завдань Фундації.
• Сильні лідерські та управлінські навички: бачення, відданість цінностям і місії, управління командою, управління ресурсами; управління програмами та процесами; уміння сприяти розвитку інших працівників; авторитет у сфері роботи організації.
• Професійні вимоги:
– повна вища освіта (кваліфікація з правознавства, економіки, менеджменту, філософії, соціальних, політичних наук або суміжних напрямів підготовки)
– мінімум 8 років досвіду професійної діяльності
– попередній досвід управління організаціями, командами, проектами у сфері права, державного управління, соціальних наук, політичних наук і суміжних сфер;
– високий рівень професійних знань у секторі захисту прав людини, забезпечення доступу до правосуддя, надання правової допомоги вразливим групам, співпраця з недержавними організаціями та міжнародними інституціями у питаннях права та правосуддя.
– уміння організувати роботу команди та координувати її
– уміння вести переговорити та налагоджувати співпрацю як на національному ріні, так і з міжнародними партнерами.
• Комунікаційні навички: вільне володіння українською та англійською мовами; добрі презентаційні якості та вміння вести переговори; комунікабельність.
• Особисті якості: ініціативність та відповідальність; організованість і орієнтованість на результат, самоорганізованість та прагнення розвитку; організаторські уміння.
Додаткова інформація:
Будь ласка, надішліть супровідний лист разом з Резюме електронною поштою (тема листа “Director”) до 26 лютого 2013 року на електронну скриньку: po-ulaf@yandex.ua
Дізнатись про місію, завдання та діяльність Фундації ви можете на веб-сайті “Правовий простір”: http://pravo.prostir.ua/, або на сторінці Фундації у мережі Facebook: https://www.facebook.com/UkrainianLegalAidFoundation
Кандидати, які пройдуть попередній відбір можуть бути запрошені для співбесіди.
Вакансія: Керівник напряму в УФПД
Роль керівника напряму в УФПД:
Стратегічний розвиток напряму діяльності (“Інформаційно-просвітницька діяльність”) Української Фундації Правової Допомоги, програмний менеджмент.
Посадові обов’язки керівника напряму в УФПД включають:
Внесення пропозицій щодо пріоритетів роботи Фундації, формування проектів бюджетів за пріоритетами та напрямом;
Внесення пропозицій щодо ресурсного забезпечення та пошук ресурсів для реалізації програми діяльності УФПД;
Підготовка проектних пропозицій для реалізації місії та завдань УФПД;
Підготовка, забезпечення реалізації та управління програмою діяльності УФПД;
Координація проектів, що реалізуються УФПД у рамках окремого напряму діяльності;
Планування та координація інформаційної діяльності Фундації відповідно до робочих планів проектів Фундації.;
Підтримка та розвиток співпраці з засновниками організації, її Правлінням, партнерами; координація спільних заходів разом з партнерами організації як на національному, так і міжнародному рівнях;
Публічні презентації УФПД у питаннях ролі та прогресу у реалізації запланованих проектів;
Постійний аналіз середовища, в якому працює УФПД, рівня співпраці з партнерами, органами державної влади, рівня реалізації завдань Фундації; виявлення існуючих і потенційних прогалин і проблем; розробка пропозицій щодо пріоритетів у роботі та змін, якщо є така необхідність;
Забезпечення ефективного бюджетного планування та здійснення контролю за витратами після їх проведення відповідно до внутрішніх процедур Фундації;
Контроль за адміністративним та логістичним супроводом реалізації проектів Фундації;
Підготовка змістовних звітів щодо ходу реалізації проектів та інших документів, якщо такі вимагатимуться;
Контроль за підготовкою робочих зустрічей, нарад, експертних зустрічей в рамках проектів, підготовка протоколів зустрічей та забезпечення прийняття відповідних рішень та реалізації заходів.
Вимоги до кандидатів:
Сильні управлінські навички: управління командою, формування та підтримка мережі, пошук, планування та розподіл ресурсів, стратегічне планування проектів, проектний менеджмент.
Професійні вимоги:
– повна вища освіта (кваліфікація спеціаліста або магістра з правознавства, економіки, менеджменту, філософії, соціальних наук, політичних наук будуть перевагою);
– попередній досвід управління проектами або організаціями у сфері права, соціальних наук, політичних наук і суміжних сфер;
– достатні знання у секторі захисту прав людини, забезпечення доступу до правосуддя, надання правової допомоги вразливим групам, співпраця з недержавними організаціями та міжнародними інституціями у питаннях права та правосуддя;
– досвід з управління проектами;
– ініціативність та відповідальність за прийняття комплексних рішень для реалізації завдань проектів;
– організація процесу роботи та планування; спроможність виконувати багаточисленні завдання та дотримуватись дедлайнів.
Комп’ютерні навички: стандартні уміння для ефективної роботи в офісі (Word, презентації, бази даних, Outlook, Internetintranet)
Комунікаційні навички: вільне володіння українською, англійською мовами; комунікабельність; аналітичні здібності.
Додаткова інформація:
Будь ласка, надішліть супровідний лист разом з Резюме електронною поштою (тема листа: “Program Director”) до 26 лютого 2013 року на електронну скриньку po-ulaf@yandex.ua.
Дізнатись про місію, завдання та діяльність Фундації ви можете на веб-сайті “Правовий простір”: http://pravo.prostir.ua/, або на сторінці Фундації у мережі Facebook: https://www.facebook.com/UkrainianLegalAidFoundation
Кандидати, які пройдуть попередній відбір можуть бути запрошені для співбесіди.