назад
11.02.13

Оголошено прийом заявок на вакансії Директора та керівника напряму Української Фундації Правової Допомоги

ufpd optУкраїнська Фундація Правової Допомоги (УФПД) оголошує прийом заявок на вакансії директора та керівника напряму.

Кінцевий термін подачі заявок на вакансії: 26 лютого 2013 року.

Вакансія: Директор УФПД

Роль Директора УФПД:
Реалізація місії та завдань Фундації, формування стратегії для реалізації місії та завдань Фундації, забезпечення ефективного менеджменту організації.

Посадові обов’язки Директора УФПД включають:
• Формування стратегії реалізації місії організації, координація та контроль підготовки та реалізації програм, спрямованих на виконання завдань Фундації
• Відповідальність за ресурсне забезпечення реалізації місії та виконання завдань Фундації
• Представлення місії, завдань та пріоритетів Фундації у контактах з іншими організаціями, установами
• Підтримка та розвиток співпраці з засновниками організації, її Правлінням, партнерами; планування спільних заходів разом з партнерами організації як на національному, так і міжнародному рівнях

• Налагодження та підтримка співпраці з основними партнерами організації та формування спільних програм співпраці
• Формування бюджету організації, планів пошуку ресурсів та визначення пріоритетів та завдань для підготовки проектних пропозицій до донорських організацій
• Лідерство у процесі бюджетного планування діяльності та контроль за витратами відповідно до внутрішніх процедур Фундації
• Контроль процесу підготовки керівниками напрямів заявок до донорських організацій
• Координація, а у випадках якщо необхідно, підготовка звітів, меморандумів, кореспонденції
• Забезпечення ефективного лідерства і мотивація команди Фундації для реалізації завдань та спланованих заходів
• Формування завдань для працівників, розподіл обов’язків між ними, забезпечення співпраці та командної роботи
• Проведення оцінки ефективності роботи працівників, формування політики щодо людських ресурсів та прийняття кадрових рішень
• Формування політик і процедур організації для ефективної роботи для розгляду та прийняття рішення на засіданні Правління
• Налагодження та підтримка комунікації з членами Правління організації для ефективного виконання їх функцій та залучення їх до процесу управління організацією
• Проведення інформаційної політики організації у відповідності до рішень Правління з цього питання.

Вимоги до кандидатів:
Розуміння місії організації: обізнаність про сферу роботи організації та середовища, в якому вона працює; обізнаність про ключових учасників середовища, в якому працює організація, потенційних партнерів; високий рівень професійних знань у сфері забезпечення доступу до правосуддя; розуміння ролі недержавних організацій для забезпечення доступу до правосуддя та способів впливу на середовища заради виконання завдань Фундації.
• Сильні лідерські та управлінські навички: бачення, відданість цінностям і місії, управління командою, управління ресурсами; управління програмами та процесами; уміння сприяти розвитку інших працівників; авторитет у сфері роботи організації.
Професійні вимоги:
– повна вища освіта (кваліфікація з правознавства, економіки, менеджменту, філософії, соціальних, політичних наук або суміжних напрямів підготовки)
– мінімум 8 років досвіду професійної діяльності
– попередній досвід управління організаціями, командами, проектами у сфері права, державного управління, соціальних наук, політичних наук і суміжних сфер;
– високий рівень професійних знань у секторі захисту прав людини, забезпечення доступу до правосуддя, надання правової допомоги вразливим групам, співпраця з недержавними організаціями та міжнародними інституціями у питаннях права та правосуддя.
– уміння організувати роботу команди та координувати її
– уміння вести переговорити та налагоджувати співпрацю як на національному ріні, так і з міжнародними партнерами.
Комунікаційні навички: вільне володіння українською та англійською мовами; добрі презентаційні якості та вміння вести переговори; комунікабельність.
Особисті якості: ініціативність та відповідальність; організованість і орієнтованість на результат, самоорганізованість та прагнення розвитку; організаторські уміння.

Додаткова інформація:
Будь ласка, надішліть супровідний лист разом з Резюме електронною поштою (тема листа “Director”) до 26 лютого 2013 року на електронну скриньку: po-ulaf@yandex.ua

Дізнатись про місію, завдання та діяльність Фундації ви можете на веб-сайті “Правовий простір”: http://pravo.prostir.ua/, або на сторінці Фундації у мережі Facebook: https://www.facebook.com/UkrainianLegalAidFoundation

Кандидати, які пройдуть попередній відбір можуть бути запрошені для співбесіди.

 


 

Вакансія: Керівник напряму в УФПД

Роль керівника напряму в УФПД:
Стратегічний розвиток напряму діяльності (“Інформаційно-просвітницька діяльність”) Української Фундації Правової Допомоги, програмний менеджмент.

Посадові обов’язки керівника напряму в УФПД включають:
Внесення пропозицій щодо пріоритетів роботи Фундації, формування проектів бюджетів за пріоритетами та напрямом;
Внесення пропозицій щодо ресурсного забезпечення та пошук ресурсів для реалізації програми діяльності УФПД;
Підготовка проектних пропозицій для реалізації місії та завдань УФПД;
Підготовка, забезпечення реалізації та управління програмою діяльності УФПД;
Координація проектів, що реалізуються УФПД у рамках окремого напряму діяльності;
Планування та координація інформаційної діяльності Фундації відповідно до робочих планів проектів Фундації.;
Підтримка та розвиток співпраці з засновниками організації, її Правлінням, партнерами; координація спільних заходів разом з партнерами організації як на національному, так і міжнародному рівнях;
Публічні презентації УФПД у питаннях ролі та прогресу у реалізації запланованих проектів;
Постійний аналіз середовища, в якому працює УФПД, рівня співпраці з партнерами, органами державної влади, рівня реалізації завдань Фундації; виявлення існуючих і потенційних прогалин і проблем; розробка пропозицій щодо пріоритетів у роботі та змін, якщо є така необхідність;
Забезпечення ефективного бюджетного планування та здійснення контролю за витратами після їх проведення відповідно до внутрішніх процедур Фундації;
Контроль за адміністративним та логістичним супроводом реалізації проектів Фундації;
Підготовка змістовних звітів щодо ходу реалізації проектів та інших документів, якщо такі вимагатимуться;
Контроль за підготовкою робочих зустрічей, нарад, експертних зустрічей в рамках проектів, підготовка протоколів зустрічей та забезпечення прийняття відповідних рішень та реалізації заходів.

Вимоги до кандидатів:
Сильні управлінські навички: управління командою, формування та підтримка мережі, пошук, планування та розподіл ресурсів, стратегічне планування проектів, проектний менеджмент.

Професійні вимоги:
– повна вища освіта (кваліфікація спеціаліста або магістра з правознавства, економіки, менеджменту, філософії, соціальних наук, політичних наук будуть перевагою);
– попередній досвід управління проектами або організаціями у сфері права, соціальних наук, політичних наук і суміжних сфер;
– достатні знання у секторі захисту прав людини, забезпечення доступу до правосуддя, надання правової допомоги вразливим групам, співпраця з недержавними організаціями та міжнародними інституціями у питаннях права та правосуддя;
– досвід з управління проектами;
– ініціативність та відповідальність за прийняття комплексних рішень для реалізації завдань проектів;
– організація процесу роботи та планування; спроможність виконувати багаточисленні завдання та дотримуватись дедлайнів.

Комп’ютерні навички: стандартні уміння для ефективної роботи в офісі (Word, презентації, бази даних, Outlook, Internetintranet)
Комунікаційні навички: вільне володіння українською, англійською мовами; комунікабельність; аналітичні здібності.

Додаткова інформація:

Будь ласка, надішліть супровідний лист разом з Резюме електронною поштою (тема листа: “Program Director”) до 26 лютого 2013 року на електронну скриньку po-ulaf@yandex.ua.

Дізнатись про місію, завдання та діяльність Фундації ви можете на веб-сайті “Правовий простір”: http://pravo.prostir.ua/, або на сторінці Фундації у мережі Facebook: https://www.facebook.com/UkrainianLegalAidFoundation

Кандидати, які пройдуть попередній відбір можуть бути запрошені для співбесіди.