назад
31.07.17

Представники Координаційного центру ознайомились з якістю надання безоплатної правової допомоги на Миколаївщині

28 липня 2017 року, в рамках робочої поїздки до Миколаїва, в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк та начальниця Управління забезпечення доступу до правової допомоги Олена Сінчук відвідали Регіональний центр, а також ознайомилися із роботою Першого та Другого миколаївських місцевих центрів з надання БВПД.

Директори установ ознайомили гостей з матеріально-технічними умовами функціонування центрів та розповіли про те, як здійснюється робочий процес.

3 m

Директор Регіонального центру з надання БВПД у Миколаївській області Валентин Чистий зупинився на правових питаннях, які найбільше турбують мешканців області. Так, з питань сімейного права за перше півріччя за правовою допомогою звернулось 1 214 громадян (12,22% від загальної кількості звернень), з питань соціального забезпечення – 1 165 (11,73 %), спадкового – 1 076 (10,83%), земельного – 1 015 (10,22%), договірного – 986 (9,92%), житлового – 783 (7,88 %).

Упродовж візиту Валентин Чистий акцентував увагу на проведеній роботі задля налагодження взаємодії центрів з місцевою владою та територіальними громадами. Також він повідомив про заплановані заходи, подальшу роботу та виїзні прийоми громадян, які спрямовані на підвищення результатів роботи системи безоплатної правової допомоги Миколаївщини.

7 m

За інформацією Регіонального центру з надання БВПД у Миколаївській області, з 1 січня по 30 червня 2017 року центр видав 1 720 доручень адвокатам для надання правової допомоги. У той же час місцеві центри в регіоні, в тому числі бюро правової допомоги, що є їх відокремленими структурними підрозділами, зареєстрували 9 248 звернень клієнтів, 8 320 особам було надано правову консультацію, 1 429 громадян написали письмову заяву про надання правової допомоги. В результаті розгляду письмових заяв, було прийнято рішення про надання допомоги по 1 388 зверненням та надано 1 112 доручень адвокатам й 344 доручення штатним працівникам (представництво клієнта в суді або оформлення процесуальних документів).

За підсумком візиту до центрів з надання БВПД Миколаївщини, очільниця Управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру Олена Сінчук поцікавилась роботою відділами організації надання безоплатної вторинної правової допомоги, їх технічним забезпеченням та визначила ключові аспекти надання якісної правової допомоги.

1 m

В.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк поспілкувався з працівниками Регіонального та місцевих центрів, відповів на поставлені йому питання щодо збалансування оплати праці працівників та пріоритетних напрямків у роботі центрів з надання БВПД.

Під час зустрічі із колективами центрів в.о. директора Координаційного центру підкреслив, що результатом роботи системи безоплатної правової допомоги є максимальна поінформованість громадян про ті аспекти, які можуть стати їм у нагоді при реалізації своїх прав на отримання юридичної допомоги й побажав працівникам центрів гарних показників у подальшій роботі.

2 m


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook          YouTube YouTube          Google Google+  тTwitter