12 січня у приміщенні Оболонського центру зайнятості фахівці Другого київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, в рамках співпраці з Державною службою зайнятості, провели семінар для безробітних на тему: «Трудові спори».
Під час семінару працівники центру ознайомили громадян з системою безоплатної правової допомоги та загальнонаціональним правопросвітницьким проектом «Я МАЮ ПРАВО!».
Перш за все головний спеціаліст відділу правової інформації та консультацій Другого київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Сергій Лісовець роз’яснив присутнім норми законодавства, на підставі яких надається безоплатна вторинна правова допомога у цивільному та адміністративному процесах і розповів про види правових послуг, що надаються за рахунок державних коштів. Крім цього він звернув увагу на категорії осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, процедуру призначення адвоката та проінформував про позитивні рішення проблемних питань, з якими звертається населення до київських місцевих центрів.
Також фахівці центру надали правові консультації. Зокрема, присутні на семінарі цікавилися питаннями щодо неправомірного звільнення та поновлення на роботі.
Нагадуємо про те, що отримати консультацію або допомогу з будь-якого цивільного або адміністративного питання, а також звернутися по представництво у суді можна по буднях з 9:00 до 18:00 без обідньої перерви в одному з чотирьох київських місцевих центрів:
Перший київський місцевий центр Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 |
Другий київський місцевий центр Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б |
||
Третій київський місцевий центр Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 |
Четвертий київський місцевий центр Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 |
За єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги 0 (800) 213 103 завжди можна отримати інформацію щодо того, хто має право на безоплатну правову допомогу, можливості та порядку її отримання, актуальні адреси центрів та бюро правової допомоги по всій Україні або з інших питань функціонування системи безоплатної правової допомоги (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).