назад
26.11.15

Шляхи підвищення якості обслуговування клієнтів регіональних та місцевих центрів з надання БВПД обговорили у Києві

12246969 1648399045422890 7763775106683384116 n24 листопада 2015 року в рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» та за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у Києві пройшла робоча зустріч керівників відділів попередньої роботи з клієнтами («фронтлайнерів») місцевих та відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

У зустрічі взяли участь представники місцевих центрів: Андрій Архіпов, Володимир Гошовський, Дар´я Кащій, Златана Кіосєва, Тетяна Кулішова, Мар´яна Марчук, Володимир Мацай, Ірина Окара, Олександр Пономаренко, Святослав Футій та Микола Юрчук; регіональних центрів: Ірина Довганюк, Олег Кононенко, Руслана Цвігун та Лариса Фучко.

12249766 1648399302089531 2321532542399851654 n

Крім того, на обговоренні були присутні представники Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук, начальник відділу забезпечення доступу до правової допомоги, Ганна Мередова, начальник відділу правового аналізу та нормопроектування, представники проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть, Іванна Ібрагімова, Аліна Гладка, Олександр Тертичка та Василина Яворська, менеджер Програмної ініціативи “Права людини та правосуддя” Міжнародного фонду “Відродження”. 

11214275 1648399038756224 7295868878543388715 n

Під час модерованої дискусії, яку проводила експерт проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Іванна Ібрагімова, обговорювалися ключові виклики, що постають перед співробітниками центрів з надання БВПД, пріоритети їх роботи та підходи до вирішення актуальних питань доступу до правової допомоги, в тому числі – створення та планування діяльності постійної робочої групи для обміну досвідом та розробки відповідних пропозицій/інструментів.

12250141 1648399075422887 5244020944623546563 n

Протягом зустрічі присутні обговорили проблемні питання, що виникають під час здійснення прийому клієнтів працівниками відділу попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів, шляхи їх вирішення, кращі практики, що застосовуються працівниками місцевих центрів для їх врегулювання, а також ролі «фронтлайнерів» у цьому процесі в частині покращення доступу осіб до БВПД.

12289595 1648399228756205 3375079271389043740 n

Під час роботи у групах учасники заходу представили та обговорили практики місцевих центрів в частині здійснення виїзних прийомів працівниками відділу попередньої роботи з клієнтами осіб, які за станом здоров´я або з інших поважних причин не можуть самостійно відвідати місцеві центри для отримання безоплатної правової допомоги, а також можливі інструменти здійснення моніторингу доступу осіб до безоплатної правової допомоги.

Серед іншого присутні звернули увагу на необхідність запровадження зустрічей для «фронтлайнерів» з метою обміну досвідом і кращими практиками між місцевими центрами щодо прийому осіб, які звернулися до центру за безоплатною правовою допомогою, а також тренінгів та семінарів, мета яких – підвищення кваліфікації працівників місцевих центрів.

12241264 1648399312089530 7105909216758380939 n

Насамкінець учасники висловили свої пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази в частині встановлення більш чіткого механізму визначення належності осіб до вразливих категорій, передбачених Законом України «Про безоплатну правову допомогу».

b2509b96fcf5a47ef24db596691db89252da986bf1d38f6b3c7d48c0e5ec8805

e1eeb5162a0e2f0f38df398cef9241c85452c78c2a84e48a86eb80239998f24b

9125f62a56d01d6b8599b801ace38894e095fe8ef53a9969c12c236c839f2dbd

 

 

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook YouTube YouTube Google Google+  тTwitter