назад
31.05.17

В приміщені Оболонської РДА відбувся семінар для представників громадських формувань

media share 0 02 05 475a6da67325b6cf07ea0042f69c2a922eb1cc701b5989d961ba181e646c96a3 50062a4d 2f34 44e1 9611 57dbae2d9f4030 травня 2017 року в приміщені Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за участю директора Другого Київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Богдана Кушніра, Заступника начальника Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві – начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Віталіни Клапцуняк, співробітників Державної фіскальної служби України та представників громадських формувань, відбувся семінар на тему: «Приведення своїх установчих документів у відповідність до вимог Податкового законодавства та Закону України «Про громадські об’єднання».

Наступний семінар відбудеться 01 червня 2017 року о 15:00 в приміщенні Дніпровської  районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, бульвар Праці, 1/1.

Запрошуємо представників громадських формувань для участі у заході.

media share 0 02 05 58fcda0b956e609c84eb4d29c37a5a746b4309ae35f0ce3672126291e82be4cb 7581ad91 1f44 4422 8ce7 5fcdc41e810c

media share 0 02 05 16cffc61c389b2271b7ce2991d39ab888d69502d5be7f429a37ee75542324914 149074dc a02a 447a a0a6 50c88b4cc2b2Нагадуємо, що Наказом Мін’юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.

Наразі місцеві центри надають 12 адміністративних послуг з державної реєстрації.

Ось перелік цих послуг, інформаційні картки з корисною інформацією по кожній із них, а також перелік необхідних документів:

GO doc 1

download

Завантажити інформаційну
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення ГО
GO doc 2

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про ГО
GO doc 3

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу ГО
 GO doc 4

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ ГО
GO doc 5

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ ГО
GO doc 6

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу ГО
GO doc 7

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його реорганізації
GO doc 8

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) ГО
GO doc 9

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його ліквідації
GO doc 10

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 11

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 12

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про ГО, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Подати документи або прийти за детальною консультацією та поясненням можна по буднях з 9.00 до 18.00 без обідньої перерви у чотирьох київських місцевих центрах:

 Перший київський місцевий центр

Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 
Телефон: 292-53-65 
Електронна адреса:  kyiv1.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Другий київський місцевий центр

Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б 
Телефон: 287-44-27 
Електронна адреса:  kyiv2.kyiv@legalaid.gov.ua

       

Третій київський місцевий центр

Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 
Телефон: 566-01-19 
Електронна адреса:  kyiv3.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Четвертий київський місцевий центр

Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 
Телефон: 593-97-60 
Електронна адреса:  kyiv4.kyiv@legalaid.gov.ua