30 травня 2017 року в приміщені Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за участю директора Другого Київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Богдана Кушніра, Заступника начальника Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві – начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Віталіни Клапцуняк, співробітників Державної фіскальної служби України та представників громадських формувань, відбувся семінар на тему: «Приведення своїх установчих документів у відповідність до вимог Податкового законодавства та Закону України «Про громадські об’єднання».
Наступний семінар відбудеться 01 червня 2017 року о 15:00 в приміщенні Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, бульвар Праці, 1/1.
Запрошуємо представників громадських формувань для участі у заході.
Нагадуємо, що Наказом Мін’юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
Наразі місцеві центри надають 12 адміністративних послуг з державної реєстрації.
Ось перелік цих послуг, інформаційні картки з корисною інформацією по кожній із них, а також перелік необхідних документів:
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його реорганізації | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його ліквідації | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про ГО, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Подати документи або прийти за детальною консультацією та поясненням можна по буднях з 9.00 до 18.00 без обідньої перерви у чотирьох київських місцевих центрах:
Перший київський місцевий центр Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 |
Другий київський місцевий центр Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б |
||
Третій київський місцевий центр Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 |
Четвертий київський місцевий центр Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900
|