назад

Як оформити субсидію в орендованому житловому будинку?

10.01.2017 - subsidiaФахівці Бердичівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги консультують як скористатися правом отримання субсидії в орендованому житловому будинку.

Субсидія в окремих випадках може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому будинку на підставі договору оренди житла. (Пункт 6 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 848 від 21 жовтня 1995 року).

Щоб скористатися правом на отримання субсидії винаймач житла має підтвердити факт проживання в орендованому будинку та оплачувати житлово-комунальні послуги. Таким підтвердженням є договір оренди житла.

Для призначення державної допомоги необхідно подати заяву про призначення житлової субсидії, декларацію про доходи й витрати членів сім’ї орендаря та договір найму (оренди) житла до органу соціального захисту населення за місцем проживання, тобто до Ружинського районного управління праці та соціального захисту населення. У заяві, яка подається для призначення субсидії, потрібно зробити відмітку про необхідність її розгляду комісією.

При цьому сказано, що договір найму (оренди) житла, має бути оформлений, з дотриманням норм передбачених ст. 810-825 Цивільного кодексу України. Договір оренди має бути укладений у письмовій формі.

Також у договорі оренди мають бути зазначені особи, які постійно проживають разом із винаймачем.

Положення про порядок надання субсидій не містить вимоги відкриття особового рахунку на особу, яка звертається за призначенням субсидії. Тому у заяві на отримання субсидії достатньо вибрати з наведеного переліку та зазначити житлово-комунальні послуги, якими користується родина, номери особових рахунків, за якими проходить оплата послуг та назву організацій, які надають відповідні послуги.