Клієнти системи БПД до 23 березня 2020 року мали змогу відвідати центри та бюро правової допомоги. Проте, у зв’язку із погіршенням ситуації, пов’язаної із поширенням коронавірусної інфекції, з 23 березня і до закінчення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно.
«У такий нелегкий для громадян час, слід памʼятати, що карантин — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у дистанційному режимі, для того, щоб громадяни мали можливість отримати достовірну правову інформацію та правовий захист. Фахівці системи консультують громадян і допомагають вирішити правові питання», – запевнив очільник системи безоплатної правової допомоги Полтавщини Олександр Черчатий.
Він повідомив, що громадяни можуть зателефонувати за єдиним номером системи БПД 0 800 213 103.
Поставити запитання громадяни можуть в месенджер фейсбук-сторінок системи БПД
Сторінка Регіонального центру з надання БВПД у Полтавській області https://www.facebook.com/poltava.legalaid/
Сторінка Полтавського місцевого центру з надання БВПД https://ru-ru.facebook.com/2poltavalegalaid
Сторінка Кременчуцького місцевого центру з надання БВПД https://www.facebook.com/kremenchyk.centr/
Сторінка Лубенського місцевого центру з надання БВПД https://ru-ru.facebook.com/lubnybpd/
Отримати відповідь на правові питання також можна написавши на електронну пошту найближчого центру.
Електронна адреса Регіонального центру з надання БВПД у Полтавській області office.poltava@legalaid.pl.ua
Електронна адреса Полтавського місцевого центру з наданя БВПД poltava2.poltava@legalaid.pl.ua
Електронна адреса Кременчуцького місцевого центру з надання БВПД kremenchuk.poltava@legalaid.pl.ua
Електронна адреса Лубенського місцевого центру з надання БВПД lubny.poltava@legalaid.pl.ua
Інформація про контактні телефони місцевих центрів та бюро правової допомоги Полтавської області знаходиться тут.
Громадяни, які не мають доступу до цих засобів комунікації, можуть залишити звернення у відповідних скриньках для звернень громадян, які розміщені у зручному місці біля входу до місцевих центрів та бюро правової допомоги.