назад

З початку року до контакт-центру в Чернівцях звернулося понад 20 тисяч громадян

У Чернівцях та Сумах приймають дзвінки з усієї країни за єдиним безкоштовним номером 0 800 213 103 всеукраїнського контактного центру системи безоплатної правової допомоги. Так, у січні 2020 року до чернівецького відділу забезпечення роботи контакт-центру надійшло 20 тисяч 897 дзвінків.

Найбільше громадяни телефонували з таких питань:

–      юридична консультація – 6989 дзвінків;

–      отримання контактної інформації про регіональні, місцеві центри та бюро правової допомоги – 3478;

–      роз’яснення, консультація та правова інформація у сфері БПД – 1250;

–      повідомлення про затримання – 939 дзвінків;

Загалом, за увесь час роботи контактного центру, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 31 січня 2020 року, надійшло 1 мільйон 60 тисяч 19 дзвінків.

Довідково

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

• забезпечення зв’язку з регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про місцезнаходження центрів, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

• повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

• консультування з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
• інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;

• надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
• інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
• забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.