назад

Залишити відгук про звернення

Звернулися до системи безоплатної правничої допомоги і вам є що сказати? Залиште відгук. Це допоможе зробити наші послуги кращими.

Як залишити подяку, скаргу чи пропозицію

Зателефонуйте

0 800 213 103 (дзвінки безоплатні) або +380 44 486 71 06 (дзвінки за тарифами оператора).

Надішліть звернення через соцмережі:

Як підготувати письмове звернення

Якщо ви надсилаєте звернення, його потрібно обов’язково правильно оформити, відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»

На анонімні звернення чи звернення без підпису ми не надаємо відповідь. 

1. Вкажіть особисті дані.

  • Ваше прізвище, ім’я, по батькові 
  • Місце проживання
  • Адреса, на яку бажаєте отримати відповідь на ваше звернення (електронна чи поштова)
  • Контактний телефон

2. Викладіть суть вашого звернення: подяку, скаргу, пропозицію, прохання чи вимогу.

Для подяки чи скарги потрібно вказати, коли зверталися, до якого бюро правничої допомоги, хто надавав допомогу, що сподобалося чи описати проблему. 

3. Підпишіть звернення та зазначте дату.

Обов’язково підпишіть звернення та поставте дату його написання.

Якщо ви надсилаєте звернення електронною поштою – воно має бути у вигляді фотокопії або сканкопії, засвідчене особистим підписом.

Ви можете надрукувати текст звернення на комп’ютері, але роздрукувати його та підписати вручну, а тоді сфотографувати/відсканувати і надіслати нам. 

Або підписати документ цифровим підписом (ЕПЦ, інструкція: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv)

4. Надішліть звернення 

Електронною поштою: info@legalaid.gov.ua

Звичайною поштою (доставку оплачуєте ви): Координаційний центр з надання правничої допомоги, вул. Січових Стрільців, 73, м. Київ, 04053.

Або передайте особисто або через уповноважену особу: Київ, вул. Січових Стрільців, 73, Координаційний центр з надання правничої допомоги,