назад

Залишити відгук про звернення

Звернулися до системи безоплатної правничої допомоги і вам є що сказати? Залиште відгук. Це допоможе зробити наші послуги кращими.

Як залишити подяку, скаргу чи пропозицію

У соцмережах

Напишіть приватне повідомленням на нашу сторінку у FacebookInstagram або Telegram

Зателефонуйте

0 800 213 103 (дзвінки безоплатні) або +380 44 486 71 06 (дзвінки за тарифами оператора).

Надішліть звернення письмово

  • Електронною поштою: info@legalaid.gov.ua
  • Звичайною поштою (за кошти відправника): Координаційний центр з надання правничої допомоги, вул. Січових Стрільців, 73, м. Київ, 04053.

Як підготувати письмове звернення

1. Вкажіть особисті дані.

Для звернення обов’язкові такі дані:

  • Ваше прізвище, ім’я, по батькові (анонімні звернення не розглядаються)
  • Місце проживання
  • Адреса, на яку бажаєте отримати відповідь на ваше звернення (електронна чи поштова)
  • Контактний телефон

2. Викладіть суть вашого звернення: подяку, скаргу, пропозицію, прохання чи вимогу.

Для подяки чи скарги потрібно вказати, коли зверталися, до якого бюро правничої допомоги, хто надавав допомогу, що сподобалося чи описати проблему.