Звернулися до системи безоплатної правничої допомоги і вам є що сказати? Залиште відгук. Це допоможе зробити наші послуги кращими.
Як залишити подяку, скаргу чи пропозицію
Зателефонуйте
0 800 213 103 (дзвінки безоплатні) або +380 44 486 71 06 (дзвінки за тарифами оператора).
Надішліть звернення письмово
- Електронною поштою: info@legalaid.gov.ua
- Звичайною поштою (за кошти відправника): Координаційний центр з надання правничої допомоги, вул. Січових Стрільців, 73, м. Київ, 04053.
Як підготувати письмове звернення
1. Вкажіть особисті дані.
Для звернення обов’язкові такі дані:
- Ваше прізвище, ім’я, по батькові (анонімні звернення не розглядаються)
- Місце проживання
- Адреса, на яку бажаєте отримати відповідь на ваше звернення (електронна чи поштова)
- Контактний телефон
2. Викладіть суть вашого звернення: подяку, скаргу, пропозицію, прохання чи вимогу.
Для подяки чи скарги потрібно вказати, коли зверталися, до якого бюро правничої допомоги, хто надавав допомогу, що сподобалося чи описати проблему.