назад

Безробітним громадянам Ковельщини розповіли, як отримати доступ до публічної інформації

Для осіб, які перебувають на обліку в Ковельському міськрайонному центрі зайнятості 3 листопада пройшов правопросвітницький захід на тему «Реалізація права на доступ до публічної інформації та права на звернення громадян».

Провела його головна юристка Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Анна Капітан

«Через звернення громадяни можуть впливати на органи державної влади та місцевого самоврядування. А також відновлювати порушені права — подаючи до органів державної влади скарги, заяви і клопотання. Тому вкрай важливо знати, як їх складати і подавати, адже звернення, оформлене без дотримання встановлених законодавством вимог, буде повернено заявнику», – наголосила Анна Капітан.

Фахівчиня поінформувала присутніх про вимоги до оформлення звернень, терміни їх розгляду, а також про обов’язковість повідомлення громадян про результати розгляду їх звернень.

Разом із тим, розповіла й про запити на отримання інформації, які подаються та розглядаються у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Серед іншого, учасники заходу дізналися, які правові послуги включає безоплатна первинна та вторинна правова допомога, хто має право на безоплатну вторинну правову допомогу та як її отримати.

Захід відбувся на базі Ковельського міськрайонного центру зайнятості у межах тематичного тижня системи надання безоплатної правової допомоги.

Довідково:

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь, у встановлений законом строк. Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян без стягнення за це плати. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.