назад

Інформування та виїзне консультування працівників Південно-Західної залізниці станції Ніжин

123 березня 2016 року з метою спрощення доступу громадян до безоплатної правової допомоги, начальником відділу взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Оленою Івановою та заступником начальника відділу попередньої роботи з клієнтами Оленою Сербін була проведена зустріч з працівниками Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №3 ПАТ «Українська залізниця» ДТГО «Південно-Західна залізниця» станції Ніжин та організовано виїзний прийом громадян у приміщенні лікарні.

Працівники Ніжинського місцевого центру провели робочу зустріч із завідуючою відділення лікарні Тетяною Смолінською та медичним персоналом, в ході зустрічі присутні ознайомилися з системою безоплатної правової допомоги в Україні, діяльністю місцевого центру, порядком надання безоплатної вторинної правової допомоги, категоріями осіб, які мають право на отримання такої допомоги. В лікарні працюють 47 осіб, що обслуговують залізничників у м. Ніжин , м. Бахмач, м. Щорс, м. Конотоп, м. Чернігів та членів їхніх сімей, серед яких 65 інвалідів, 62 учасника війни, 12 учасників бойових дій. Крім того, на інформаційній дошці та у реєстратурі лікарні були розміщені інформаційні буклети про безоплатну правову допомогу із зазначенням контактного телефону та адреси розміщення місцевого центру.
До мобільного консультаційного пункту за отриманням консультації звернулося 5 осіб. Значна кількість звернень була щодо порядку прийняття та оформлення спадщини. Даним особам рекомендовано звернутися з наявними у них документами до нотаріуса та роз’яснено порядок отримання безоплатної вторинної правової допомоги у випадку вирішення даного питання у судовому порядку. Інщі питання, з якими звертались громадяни, стосувались земельного, житлового та сімейного права. Усім особам, які звернулися на прийом працівником центру надано відповідні консультації та роз’яснення.23