назад

Працюємо, бо знаємо, що зараз як ніколи потрібні людям

В умовах війни для системи БПД зараз дуже важливою є присутність в інформаційному просторі – люди шукають відповіді на запитання та контакти юристів в інтернеті, групах, чатах, дзвонять на телефон гарячої лінії.

З початку воєнного стану Подільський місцевий центр з надання БВПД максимальне переорієнтувався відповідно викликів та потреб з надання вкрай важливої правової інформації та послуг населенню на півночі Одещини.

Що ми робимо:

  • виступаємо на телебаченні (телеканал КЕТ) з роз’ясненнями актуальних тем та нагальних проблем в умовах війни;
  • проводимо просвітницько-інформаційну діяльність та поширюємо друковану продукцію системи БПД в місцях розміщення родин переселенців, центрах гуманітарної допомоги та інших місцях масового скупчення людей;

  • проводимо інформаційну кампанію в соціальних мережах, на сторінках партнерів та загальнодоступних групах та чатах
  • наші фахівці долучилися до роботи контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103 та консультують громадян з усіх точок держави:

Христина Россяєва консультує громадян у Подільському місцевому центрі за телефоном “гарячої лінії” системи БПД

Світлана Жмурко надає правові консультації у Любашівському бюро правової допомоги за телефоном “гарячої лінії” системи БПД

Також, як і завжди, ми продовжуємо прийом громадян в центрі (м. Подільськ, вул. Соборна, 194-а) та бюро правової допомоги.

Подивитися графік роботи та адреси місця розташування.

Правову консультацію від фахівців Подільського місцевого центру з надання БВПД можна отримати за телефоном: +38 066 675 07 76.

Як отримати безоплатну правову допомогу онлайн?

Зателефонувати до Єдиного контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні).

Номер для дзвінків з-за кордону +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).

Отримати правову допомогу можна також за допомогою дистанційних сервісів у кабінеті клієнта на сайті системи БПД, у мобільних застосунках «Безоплатна правова допомога» або «Твоє право», у месенджерах та Вайбер.