назад
05.10.15

Відкрито всеукраїнський контактний центр системи БПД

12095003 845335695586169 6352385424129221903 o3 жовтня 2015 року в Чернівцях відкрито всеукраїнський контактний центр системи безоплатної правової допомоги. Напередодні у тестуванні обладнання контакт-центру, попередньому випробуванні прийому телефонних дзвінків, які надходять на єдиний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103, взяв Міністр юстиції України Павло Петренко.

Система безоплатної правової допомоги розширює технічні можливості для того, щоб зробити свою діяльність більш чутливою до потреб суспільства. Завдяки утворенню контактного центру системи безоплатної правової допомоги громадяни отримали додатковий механізм для оперативного вирішення свої проблемних питань.

За словами очільника Мін’юсту, кожен українець, який зателефонує до контактного центру за цілодобовою гарячою лінією 0 800 213 103, зможе отримати консультацію з будь-якого питання, яке стосується допомоги адвокатів за рахунок держави. «Тут можна уточнити, хто має право на безоплатну правову допомогу чи допомогу від інших партнерських організацій. Сюди можна буде повідомити про затримання правоохоронцями. Так само тут допоможуть дізнатися адресу та телефон найближчого центру з надання безоплатної правової допомоги, або приймуть скаргу на діяльність центрів та адвокатів. Відкрити такий контактний центр нас змусив величезний попит з боку українців на послуги безкоштовних адвокатів. Адже, багато хто з громадян просто не знає, куди звернутися і з чого почати», – повідомив Павло Петренко.

IMG 2082

«Напередодні я випробував, як працює система – без збоїв», – зазначив він.

Прийом дзвінків від абонентів стартував 3 жовтня о 17:00 год. Власне їх прийом, а також консультації додзвонювачів забезпечують 14 фахових юристів.

IMG 2085

«Структурно контактний центр є підрозділом Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області. Власне, перехід до повноцінного функціонування відбудеться протягом найближчого місяця. Наразі у паралельному режимі працює черговий центр, який також приймає дзвінки, зокрема, щодо інформації про затримання. Таким чином, кожен, хто телефонує на номер 0-800-213-103, стовідсотково і оперативно отримує зв’язок із оператором та інформацію зі свого питання», – зазначив директор Координаційного центру Андрій Вишневський.

За його словами, очікується, що протягом року контактний центр оброблятиме приблизно 80 000 телефонних дзвінків.

«Контактний центр має на меті оперативно реагувати на звернення громадян про надання безоплатної правової допомоги, забезпечити належне реагування на проблемні питання, які порушують громадяни, та надання роз´яснень законодавства у сфері безоплатної правової допомоги», – Андрій Вишневський.

IMG 2030

За словами керівника контактного центру системи безоплатної правової допомоги Олексія Лютика з моменту старту роботи операторів центру і станом на 12.00 год 5 жовтня до центру надійшло 223 дзвінки. 

олексій литюк

«У кожному випадку працівниками контакт-центру надано кваліфіковану консультацію та у разі потреби спрямовано до відповідної установи. 30% телефонних дзвінків складали повідомлення про випадки затримання, які, для забезпечення участі захисника затриманим особам було переадресовано до відповідних регіональних центрів. Більшість питань, які хвилювали додзвонювачів стосувалися інформації щодо можливості отримати безоплатну правову допомогу учасникам АТО, питань пенсійного забезпечення та оформлення субсидій. А також майже завжди щодо місцерозташування центрів з надання БВПД у регіонах України. Зафіксували кілька дзвінків щодо можливості отримати безоплатну вторинну правову допомогу й від родичів засуджених», – повідомив Олесій Лютик.

Облаштування контактного центру високотехнологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту Сполучених Штатів Америки.

 MG 0724

ДОВІДКОВО
Контактний центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

  • консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини (обсяг послуги поступово розширюватиметься);
  • отримання інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
  • забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
  • забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, в тому числі – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів;
  • інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, в тому числі недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські стосунки.

Номер телефону: 0 800 213 103, цілодобово, дзвінки в межах України безкоштовні.

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook YouTube YouTube Google Google+  тTwitter