Пані Оксана — власниця будинку в селі, який колись успадкувала від матері. Жінка понад 20 років мешкає у місті неподалік, однак часто навідується до садиби, де доглядає за садом та вирощує городину.
Напередодні свого шістдесятого дня народження пані Оксана отримала неприємний подарунок — повідомлення про понад дві тисячі гривень заборгованості за природній газ. Жінка здивувалася, адже хоч і не жила в будинку, проте завжди вчасно сплачувала за комунальні послуги.
Щоб якось залагодити непорозуміння, пані Оксана вирішила порадитися з юристами Бердичівського бюро правничої допомоги.
Фахівці бюро пояснили жінці, що у такій ситуації варто звернутися до постачальника газу, Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомиргаз збут», із заявою про проведення звіряння фактично використаних об’ємів природного газу та сплачених коштів за послуги розподілу природного газу. Якщо ж ТОВ «Житомиргаз збут» цього не зробить — звертатися до бюро повторно.
«Через місяць я отримала відповідь від постачальника газу. Мені повідомили, що товариство звертається до суду для стягнення з мене заборгованості. Після цього одразу пішла до бюро», — розповідає пані Оксана.
Оскільки жінка має низький дохід, держава гарантує їй безоплатне представництво інтересів у суді. У системі БПД пані Оксані призначили адвоката Олега Яремчука.
Під час судового розгляду справи адвокат вказав, що борг його клієнтці нарахували безпідставно, адже показники лічильника свідчать, що в період, за який жінка начебто заборгувала кошти, вона взагалі не користувалася газом. Крім того, «Житомиргаз збут» проігнорував запит пані Оксани про звіряння інформації.
Суд дослідив матеріали справи і дійшов висновку, що нарахування боргу за спожитий газ справді було безпідставним, а тому ухвалив рішення відмовити у задоволенні позову ТОВ «Житомиргаз збут».
Ця справа у Єдиному державному реєстрі судових рішень: № 272/1037/22