назад

Актуальні питання у сфері державної реєстрації громадських формувань обговорювали учасники семінару 21 вересня 2016 року

2016 09 21R 421 вересня 2016 року заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Жанна Патєхіна взяла участь у семінарі «Проблемні питання, які виникають при державній реєстрації громадських формувань».

Також участь у заході взяли голова обласної ради Конфедерації профспілок недержавного сектору економіки Чернівецької області Лідія Анциперова, виконавчий директор Центру громадської активності «Синергія» Наталія Батракова, виконавчий директор громадської організації «Чернівці -місто майбутнього» Оксана Вайцеховська, заступник голови громадської організації «Правозахист» Роман Дроняк та голова ради громадської організації «Карпатсько-Дунайське партнерство» Володимир Килинич.

Семінар проведено з метою підвищення рівня теоретичних та практичних знань норм чинного законодавства України, якими врегульовано питання проведення державної реєстрації громадських формувань, суб’єктів реєстрації та суб’єктів, на яких віднедавна покладено виконання функцій фронт-офісу (прийняття/видачі документів) у зазначеній сфері, а також представників громадських формувань регіону.

Під час проведеного заходу учасники обговорили питання щодо необхідності приведення установчих документів громадських формувань області у відповідність до нових вимог Податкового кодексу України, визначилися з процедурою реєстрації відповідних змін на практиці, проаналізували проблемні питання, що мають місце під час проведення реєстраційних дій.

Зокрема, мова йшла про включення до статутів громадських формувань нових положень, за відсутності яких, така громадська організація буде виключена із Реєстру неприбуткових установ та організацій, а також обговорили алгоритм дій суб’єктів реєстрації щодо розгляду відповідного пакету документів для вчинення реєстраційних дій та прийняття рішення за результатами їх перевірки.

Окрему увагу учасники семінару приділили питанню виконання функцій з прийняття та видачі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги та центрами надання адміністративних послуг. Так, присутні визначилися із процедурою прийому заяв громадських формувань про внесення змін до відомостей про юридичну особу, проаналізували перелік та вимоги документів, які подаються заявниками через фронт-офіси, обговорили питання покращення взаємодії і співпраці центрів та територіального органу юстиції.