назад
26.06.17

Активістів Солом’янського та Святошинського районів міста Києва вчили як громадським організаціям не втрати ознаку неприбутковості

media share 0 02 05 fecb13475383df41b0bf2e80805dd0f6c4b88736d7b1b37e9842d3541aafd7d1 9ab8b16d bcde 4474 93aa 73011e42a40c (2)20  та 22 червня 2017 року у приміщеннях Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації та Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації відбулися круглі столи щодо алгоритму приведення Статутів громадських організацій до вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про громадські об’єднання».

Зокрема, під час заходу обговорювали особливості та пакет документів при внесення змін до Статутів, порядок їх державної реєстрації, режиму роботи місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, як фронт-офісів по прийому та видачі документів при реєстрації змін до відомостей про громадські формування.

media share 0 02 05 55ca2230df99db0508be37cc816b8fff68d9b0a7be192427bbe6e2b5d2d5d41e 55def1be 031a 47a0 81ef 85f5cdec418c

В заході брали участь фахівці Четвертого київським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві, Державної фіскальної служби України, районні у м. Києві державної адміністрації, активісти громадських організацій

Нагадуємо, що Наказом Мін’юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.

Наразі місцеві центри надають 12 адміністративних послуг з державної реєстрації.

Ось перелік цих послуг, інформаційні картки з корисною інформацією по кожній із них, а також перелік необхідних документів:

GO doc 1

download

Завантажити інформаційну
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення ГО
GO doc 2

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про ГО
GO doc 3

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу ГО
 GO doc 4

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ ГО
GO doc 5

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ ГО
GO doc 6

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу ГО
GO doc 7

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його реорганізації
GO doc 8

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) ГО
GO doc 9

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його ліквідації
GO doc 10

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 11

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання
GO doc 12

download

Завантажити інформаційну 
картку послуги

Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про ГО, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Подати документи або прийти за детальною консультацією та поясненням можна по буднях з 9.00 до 18.00 без обідньої перерви у чотирьох київських місцевих центрах:

 Перший київський місцевий центр

Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 
Телефон: 292-53-65 
Електронна адреса:  kyiv1.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Другий київський місцевий центр

Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б 
Телефон: 287-44-27 
Електронна адреса:  kyiv2.kyiv@legalaid.gov.ua

       

Третій київський місцевий центр

Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 
Телефон: 566-01-19 
Електронна адреса:  kyiv3.kyiv@legalaid.gov.ua

   

Четвертий київський місцевий центр

Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900 
Телефон: 593-97-60 
Електронна адреса:  kyiv4.kyiv@legalaid.gov.ua