20 та 22 червня 2017 року у приміщеннях Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації та Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації відбулися круглі столи щодо алгоритму приведення Статутів громадських організацій до вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про громадські об’єднання».
Зокрема, під час заходу обговорювали особливості та пакет документів при внесення змін до Статутів, порядок їх державної реєстрації, режиму роботи місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, як фронт-офісів по прийому та видачі документів при реєстрації змін до відомостей про громадські формування.
В заході брали участь фахівці Четвертого київським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві, Державної фіскальної служби України, районні у м. Києві державної адміністрації, активісти громадських організацій
Нагадуємо, що Наказом Мін’юсту від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань” запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
Наразі місцеві центри надають 12 адміністративних послуг з державної реєстрації.
Ось перелік цих послуг, інформаційні картки з корисною інформацією по кожній із них, а також перелік необхідних документів:
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його реорганізації | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) ГО | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації припинення ГО в результаті його ліквідації | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання | ||
Перелік документів та інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про ГО, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Подати документи або прийти за детальною консультацією та поясненням можна по буднях з 9.00 до 18.00 без обідньої перерви у чотирьох київських місцевих центрах:
Перший київський місцевий центр Адреса: бул. Верховної Ради, 33/1 |
Другий київський місцевий центр Адреса: вул. Ділова (Димитрова), 14Б |
||
Третій київський місцевий центр Адреса: вул. Сімферопольська, 5/1 |
Четвертий київський місцевий центр Адреса: вул. Кривоноса, 2А, 9 поверх, каб. 900
|