назад

Анкетування – спосіб оцінки результатів діяльності та визначення ефективних напрямів роботи у подальшому

Для визначення рівня правової обізнаності учнівської молоді та з метою посилення ефективності правопросвітницької діяльності фахівці Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, у тому числі бюро правової допомоги, що є його структурними підрозділами, провели опитування учнів загальноосвітніх навчальних закладів на тему: «Моя правова обізнаність».

Опитування проводилось у ЗНЗ м. Чернівці, Герцаївського, Глибоцького, Заставнівського, Кіцманського, Новоселицького та Сторожинецького районів Чернівецької області.

Нагадаємо, що мета такого анкетування – це визначення рівня правової обізнаності учнів, підвищення рівня їх правової поінформованості та правової культури, сприяння та допомога в отриманні правових знань з питань, що не передбачені шкільними програмами, надання методичної допомоги, спрямованої на вдосконалення навчального курсу з правознавства тощо.

Підсумки опитування показали, що вагомий вплив на розвиток правової освіти учнів становлять такі форми правопросвітництва як уроки з правознавства (23%), інформаційні бесіди (21%), виховні години (18%) та зустрічі з представниками правоохоронних структур (17%). На думку учнів такі ж форми проведення правопросвітницьких заходів та отримання правових знань є найбільш прийнятними. Цікавими до обговорення учні виділили наступні теми: «Навчання за кордоном», «Особливості праці неповнолітніх», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Сімейне право».

Серед усіх опитуваних достатнім свій рівень правової обізнаності вважають 51%, середнім – 42%, абсолютним – 4% та 3% – недостатнім. Зауважимо, що усі респонденти анкетування відповідали на питання виходячи лише з власної думки.

Детальніше ознайомитися з результатами анкетування можна тут ↓↓↓

2017-02-14M 1

2017-02-14M 2

2017-02-14M 3

2017-02-14M 4

2017-02-14M 5