назад
13.08.18

Анкетування як одна із форм вивчення потреб клієнтів

1Зворотний зв’язок з клієнтом є одним із пріоритетних напрямків в роботі Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області, оскільки рівень задоволеності наданими послугами є головним показником якості роботи працівників системи БПД області. Тому такий вид зворотного зв´язку, як таємне анкетування є досить поширеним і застосовується в роботі. Ми аналізуємо анкети, і інформація, яку надають клієнти, використовується для удосконалення та поліпшення роботи працівників.

Відвідуючи в ході моніторингових візитів місцеві центри та бюро правової допомоги, фахівці Регіонального центру уважно вивчають анкети клієнтів зі скриньок «Для відгуків», якими облаштовані всі наші установи.

Цього разу, наприклад, повернувшись зі службового відрядження, під час якого проводився моніторинг діяльності Голопристанського місцевого центру та Олешківського бюро правової допомоги, фахівці Регіонального центру вивчили зміст 146 анкет клієнтів. Із них: 82 анкети Голопристанського МЦ; 48 анкет Каланчацького бюро (Голопристанський МЦ) та 16 анкет Олешківського бюро (Херсонський МЦ).

2

Приємне враження склалося від того, що переважна більшість анкет містила слова подяки клієнтів, а в анкетах Каланчацького та Олешківського бюро клієнти залишили побажання щодо удосконалення надання правової допомоги та обладнання приміщень додатковими інформаційними засобами і матеріалами. Це стало предметом обговорення в Регіональному центрі та підготовки відповідних рекомендацій керівникам місцевих центрів.

3Приємною «знахідкою» в скриньці «для відгуків» Голопристанського місцевого центру була подяка Світлані Гонтарь за надану допомогу по розрахунках з газопостачальником.

Крім того, вдячний клієнт вказав, що його порушені права завдяки фаховості працівників цього центру були відновлені.

4Письмові подяки від клієнтів отримали і працівники Олешківського та Білозерського бюро правової допомоги (Херсонський МЦ) за ефективну та своєчасну правову допомогу. Дві подяки залишили вдячні клієнти для Наталії Нечай за «кваліфіковану правову допомогу та доступні роз´яснення».

5 6

7Якщо ми вже заговорили про подяки, то варто сказати і про Бериславський місцевий центр з надання БВПД, на адресу якого нещодавно надійшов лист-подяка від пані Полусмяк Т.М.

Тамара Миколаївна дякує директорові Марині Груші та колективу місцевого центру за якісну та кваліфіковану юридичну допомогу.

Нагадуємо нашим читачам, що кожен відвідувач установ системи БПД Херсонщини може заповнити анонімно анкету клієнта за запропонованим в ній переліком питань і викласти свої пропозиції. Залишається анкета в скриньці «для відгуків» відповідного місцевого центру або бюро правової допомоги, доступ до якої мають тільки відповідальні за цей напрямок роботи працівники Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області.