назад
18.12.17

Антикорупційна інформаційна кампанія у системі безоплатної правової допомоги

fakt koruptsijiОдні із цінностей, які сповідує команда системи безоплатної правової допомоги – прозорість, підзвітність, довіра наших клієнтів та партнерів. З метою мінімізації корупційних ризиків, усунення ситуацій конфлікту інтересів у роботі центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, створення механізму запобігання корупції у системі безоплатної правової допомоги та виявлення фактів, які свідчать про корупцію, а також їх усунення та попередження в майбутньому – ми створили цілодобову «антикорупційну» лінію (044) 364 17 47 та проводимо відповідну інформаційну кампанію.

Антикорупційна інформаційна кампанія спрямована та три основні цільові групи – клієнтів системи, адвокатів, які співпрацюють із нею, та працівників центрів з надання БВПД усіх рівнів, включаючи бюро правової допомоги (далі – центри).

У кожному центрі ми плануємо розмістити відповідні інформаційні плакати з інформацією про можливі корупційні ризики/ситуації конфлікту інтересів, з якими можуть зіштовхнутися наші клієнти.

pam.jatka klienta A3

Для них підготовлені й спеціальні пам’ятки, які відтепер будуть отримувати кожен клієнт та клієнтка центру. У цих пам’ятках вони зможуть дізнатися інформацію про можливі корупційні ризики та контакти для зворотнього зв’язку (повідомлення про відповідні факти, якщо такі матимуть місце).

pam.jatka klienta

Відповідні антикорупційні пам’ятки отримуватимуть й адвокати, які співпрацюють із системою, та які укладатимуть відповідні контракти/договори із центрами для надання безоплатної вторинної правової допомоги.

pam.jatka advokata

Важливим є і попередження ризиків корупції/конфлікту інтересів серед фахівців центрів. Тож окремий аспект кампанії – спеціальні пам’ятки й для працівників системи БПД.

pam.jatka pratsivnyka

Якщо Вам відомі факти корупційних діянь у системі безоплатної правової допомоги, повідомте про це нас за цілодобовим телефонним номером  (044) 364 17 47. Ви можете залишити повідомлення анонімно. Прийом дзвінків та повідомлень здійснюють працівники відділу запобігання корупції Координаційного центру з надання правової допомоги.

Перегляньте спеціальний розділ на нашому сайті.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook                YouTube YouTube                 Google Google+       тTwitter