Як готувати та подавати інформацію, корисну для людей; організовувати медіа-подію; як писати живі історії успіху – про все це дізналися комунікатори регіональних центрів під час дводенного тренінгу, що пройшов у Києві 26-27 квітня 2018 року в рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».
Бути потрібними та корисними для людей, формувати через ЗМІ бажану суспільну думку, реалізуючи інформаційну та комунікативну стратегію – це ті першочергові задачі, які поставлені перед командою комунікаторів. Адже саме завдяки комунікації суспільство та місцеві громади дізнаються про нашу систему та зміни, які покращують доступ кожного громадянина до правової допомоги.
Про основи стратегічного планування комунікації розказали тренери Іванна Ібрагімова та Тетяна Трощинська, а помічник директора Сергій Ющишин акцентував увагу на налагодженні командної роботи, розробленні комунікативної стратегії та зміни комунікаційних векторів системи БПД.
Під час тренінгу учасники не лише отримали нову інформацію, а й обговорювали актуальні питання, виконували практичні завдання, ділилися власним досвідом та досягненнями за минулий рік, бо, як каже народна мудрість, «ти можеш бути освіченою людиною, але все одно нічого не знати. Тому продовжуй вчитися у всіх і в кожного».
Дуже доречним, на думку учасників, було питання щодо ведення інформаційних сторінок на Фейсбуці та розгляд типових помилок, яку зробив досвідчений тренер Олександр Лашко.
Запам´ятався виступ медіаконсультанта та співвласника піар-компанії Дмитра Крикуна про те, як писати та створювати медіаподії, про що треба писати і що насправді цікавить людей. Його ключова теза: «Приваблюйте журналістів якісною інформацією, цікавою історією!» – має стати для нас основоположною в роботі зі ЗМІ. Тим більше, що право, на думку спеціаліста відділу інформування громадськості Ірини Кожухар, є дуже нудною темою для висвітлення: «Нудним право роблять посилання на норми закону, які нікому не зрозумілі, занадто прискіпливе ставлення юристів до офіційних формулювань… Щоб зробити правову тематику цікавою, треба пам´ятати: новина на сайті чи прес-реліз – це не позовні заяви до суду!».
Про посилення правопросвітницького напрямку системи БПД, зокрема проекту «Я МАЮ ПРАВО!» також йшлося під час роботи.
По завершенні модератор проекту Іванна Ібрагімова спільно з учасниками підвели підсумки дводенної роботи. Спілкування з медіа- та піар-фахівцями надихнули нас на нові ідеї. Але головне, що ми взяли для себе, співзвучно афоризму: «Почніть робити те, що потрібно. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе».