Більше 60 новопризначених директорів столичних закладів освіти у межах роботи «Школи молодого директора» детально ознайомились з алгоритмами попередження та протидії булінгу, з нормами українського законодавства, які регулюють ці питання, з порядком реагування на випадки булінгу та домашнього насильства відносно учнів та можливостями системи безоплатної правової допомоги у сфері попередження цих явищ.
Так, під час навчального семінару «Організація роботи з попередження і протидії булінгу та домашньому насильству в закладах освіти» директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у місті Києві Михайло Харін разом з керівниками ювенальної поліції міста Києва, відділу сімейної політики Служби у справах дітей та сім’ї виконавчого органу КМДА та відділу позашкільної освіти Департаменту освіти і науки КМДА говорили про механізми захисту школярів від булінгу та домашнього насильства, маючи на меті створення освітнього середовища дружнього до дитини, тобто вільного від подібних явищ.
Розповідаючи про повноваження регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги і першочергові завдання системи безоплатної правової допомоги Михайло Харін говорив, зокрема, і про готовність фахівців центрів проводити правопросвітницькі зустрічі в різних форматах з учнями, педагогами та батьками, наголосивши на можливостях реагувати на будь-які запити на правову інформацію від закладів освіти.
Фахівці київських центрів з надання БВПД вважають першочерговим завданням правову допомогу дітям. Будь-то проведення правопросвітницьких заходів для малечі чи захист їх прав у судовому порядку. Для нас важливо, щоб діти могли захистити себе, знали куди можна звернутися за допомогою. Завжди наголошую, що кожна дитина, незалежно від будь-яких інших обставин, має право на безоплатну правову допомогу, отож, може звернутися до будь-якого зручного для себе центру з надання БВПД, – директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у місті Києві Михайло Харін.
Загалом, керівники закладів освіти дізналися не лише про дієві алгоритми протидії небезпечним соціальним явищам, а й про власну відповідальність за бездіяльність у випадках виявлення факту булінгу та про можливі шляхи звернення до київських центрів з надання БВПД як за правовою допомогою, так і за інформаційною підтримкою для власних освітніх програм, які стосуються правопросвітницької роботи.