назад
03.08.16

Дистанційні консультативні пункти на минулому тижні працювали для мешканців Бахмацького, Прилуцького та Ічнянського районів

BPDЗ 27 по 29 липня 2016 року, з метою забезпечення доступу до безоплатної правової допомоги населення та згідно графіку роботи дистанційних консультативних пунктів, начальником відділу попередньої роботи з клієнтами Ніжинського місцевого центру з надання БВПД Олександром Старчаком було здійснено прийом громадян Бахмацького, Прилуцького та Ічнянського районів.

27 липня 2016 року у приміщенні Бахмацької райдержадміністрації з 10:00 до 13:00 (за адресою: м.Бахмач, вул. Першотравнева, 36) юристи Ніжинського місцевого центру надавали правову допомогу мешканцям Бахмацького району. Під час роботи дистанційного консультативного пункту було прийнято 2 особи та надано 4 консультації. Звернення стосувалися порядку прийняття та оформлення спадщини. Даним особам рекомендовано звернутися з наявними у них документами до нотаріуса та роз’яснено порядок отримання безоплатної вторинної правової допомоги у випадку вирішення даного питання у судовому порядку. Також були інші звернення щодо надання юридичних консультацій для вирішення житлових питань, медичного забезпечення та договірних відносин .
Для мешканців м.Прилуки та Прилуцького району кожного другого та четвертого четверга у приміщенні колишнього Прилуцького міськрайонного управління юстиції (за адресою м.Прилуки, вул.Пушкіна, б.73) юристами центру здійснюється прийом громадян. 28 липня 2016 року до консультаційного пункту за правовою допомогою звернувся чоловік , що має статус інваліда. Йому було призначено адвоката для здійснення представництва інтересів у суді та вирішення житлового питання (зняття з реєстрації / місця проживання особи без її згоди) . Послуги адвоката оплатить держава.
29 липня 2016 року у приміщенні Ічнянської районної державної адміністрації з 10:00 до 12:00 (за адресою: м.Ічня, пл. Шевченка, 1) відбувся виїзний прийом громадян Ічнянського району. За безоплатною правової допомоги звернулося 2 осіб та надано 4 консультації. Звернення стосувалися соціальних питань щодо підстав та порядку проведення перерахунку пенсії; питань трудового законодавства та медичного забезпечення пільгових категорій населення. Усім особам , які звернулися на прийом працівниками центру надано відповідні консультації та роз’яснення.